Skrevet 25. september 2001 23 år Jeg opplever at noen scenerys hakker når jeg flyr. er frame raten for lav den varierer mellom 5.0-15.0 PC'en jeg bruker er en AMD 1.33 Ghz med 256mb ram. jeg har Asus Ge force 2 GTS skjerm kort har noen noen råd om hva som må gjøres? Finnes det f.eks. noen freeware programmer ma kan laste ned som fjerner dette problemet??? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] mrick_ssf@hotmail.com [ 25-09-2001: Endret av: Arne Øverland ]
Skrevet 25. september 2001 23 år Er det FS2000 du kjører er det ikke mye du kan gjøre annet enn kanskje å lukke andre programmer og å vente på FS2002. Martin
Skrevet 26. september 2001 23 år Forfatter Ja, det er FS 2000pro jeg bruker [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.