Andreas Grindvoll Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Er det flere enn meg som har Get og som sliter med hastigheten i dag? 156 kbit/s er på en måte bare 4844 kbit/s for lite Telefonsupport suger og webhenvendelse suger: begge gir deg svar etter et par dagers ventetid og forskjellen er at det er gratis å vente på epost men svindyrt å vente på svar i telefonen Styr unna GET! Synd dette ikke blir søkbart (Snackbaren) Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Morfaren min har nettopp sendt et relativt illsint brev til de folka der. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 De fleste brev til Get er det Oioioi! Nå går det litt bedre, men jeg mangler ennå 1000kbit/s før jeg har hastigheten jeg har betalt for at de skal prøve å levere til meg. Siter
Jørgen S. Kvandal Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Har 6400 ned og 2050 opp. Her er det ikke noe galt. Siter
Johan Luiggi Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Tele2 leverer iallefall hastigheten som er blitt betalt for (3 MB). Er ganske fornöyd med dem. Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Vi hadde telenor før, og valgte å ta inn get fra boretslaget. Jo det var en stor tabbe, har flytte tilbake over til telenor turbo. :crazy: Nextgentel har billige tilbud, men de har sugen service. derimot ventelo har jeg hørt er ganske gode. Siter
Marius Sparby Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Glad jeg har Bluecom og en kamerat på L2-support sånn at jeg kan si hva jeg skal ha og hvordan ting skal være. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Bor i ett borettslag som dessverre gikk over til Get. Har kollektiv Get basispakke internett og digitalt TV-signal (digital-Tv er det jo ikke når det går SCART fra dekoder til TV). Har betalt for ekstra hastighet, men det varer nok ikke lenge til at jeg sier fcuk you. I så fall følger basispakken med i husleia i borettslaget. Siter
Nicklas Winger Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Har 10.000 opp, og 25.000 ned. Lyse har sjeldent problemer. (I hvertfall her hos meg) Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Vi sendte og brev i juleferien etter vi var uten internet i over 3 UKER! Helt uten nett i 3 uker. Når da endelig tekniker kom, var han her i 2 1/2 time uten å finne feilen, vi sa at det kunne umulig være vår feil, da vi hadde testa alt. Og dagen etter gets kundesenter mista strømmen, slik at alle getkunder i landet mista alt av TV, internett osv, og sentralen restarta, vipps så funka det.. Iløpet av den tiden snakka vi med ca 10-15 forskjellige kunde typer, og IKKE EN AV DEM var hyggelig innstillt, eller kunne gjøre en dritt.. Bare sier "neh, du må ha tekniker, og det har vi ikke ledig før om en uke eller to".. Men ifølge gets kundevilkår har man krav på teknikker innen 48 timer! Siter
Alexander Nilsen Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Glad jeg har Bluecom og en kamerat på L2-support sånn at jeg kan si hva jeg skal ha og hvordan ting skal være. Er ikke Bluecom kjøpt opp av Ventelo?? Siter
Harald Strand Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har Lyse og er veldig fornøyd! Siter
Marius Sparby Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Er ikke Bluecom kjøpt opp av Ventelo?? Noe sånt. De folka bytter jo navn oftere enn jeg bytter sokker. Siter
Vetle Fosse Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 er det ingen ting å gjøre med dette? vi har GET- og klagd på dem i år og dag, tilogmed "økt" hastigheten men er treig som søren fremdeles...skjønner ingen ting :confused: Siter
Magnus F. Meese Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 For 2 år siden kjøpte vi Telenor ADSL hjem til oss, 1,5mbps betalte vi for. Maks hastiget i løpet av disse to årene: 700kbps (altså under halvparten av hva vi betalte for, og 700 er LITE! ). Det verste var at telenor nektet å levere no høyere, og ikke å sette ned prisen, men de gav oss gratis bredbåndstelefoni (gøy med 700kbps), men det viste seg at det fikk alle telenorkunder i disse dager. Nå til slutt fikk jeg overtalt far min til å kjøpe ny linje, hoppa over på canal digital og 3000mbps. Denne linja har jeg ikke hatt problemer med enda (eneste er at rutern vår er gammal og treg, og nekter av og til å sammarbeide, men det har med at vi har fått et nyere modem å gjøre) og jeg annbefaler på det varmeste. det er helt grei pris, god nok hastigehet til normalt bruk, og jeg har aldri hørt om noen som har hatt problemer (det kan jo fort forrandre seg etter å ha postet dette though) Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Blucom (Ventelio) er en meget stabil leverandør.....markedets beste spørr du meg...... Siter
Martin Meyer Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Bahnhof er vel det beste spør du meg. Betaler 295kr for 10mbit opp og ned. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Nå må dere huske at diverse leverandører ikke kan levere de høyeste hastighetene til alle plassene, derfor vil ikke alle få den hastigheten de har bestilt. Dette taes ikke hensyn til når dere bestiller Internett. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Stemmer, men 156kbit/s er litt i minste laget Har selv 20mbit/s, men får maks 15. Ikke noe problem når man betaler 399kr/mnd uansett Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 Jeg er fullstendig klar over at man betaler for en hastighet som tilbyderen skal forsøke å levere. Det er derfor jeg ordla meg slik i en av postene ovenfor. Jeg pleier å ligge på 4500-4700 kbit/s med øvre betalt grense 5000 kbit/s. Upload-hastighet er alltid smack on 1000 kbit/s. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Du får sende e-post til Get å si at du faktisk får raskere Internett og tjener penger på å kjøpe å bruke ett ISDN modem istedenfor den dritten de leverer til deg. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 Vel jeg betaler 212kr i måneden for å få ekstra hastighet i forhold til en basishastighet. Borettslaget har et kollektivt abbonement på basishastighet på 3000kbit/s så jeg betaler bare mellom-leddet; så jeg er ikke misfornøyd med det så lenge de faktisk leverer mer enn 156 kbit/s Siter
AMO Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Er ikke Bluecom kjøpt opp av Ventelo?? Bluecom ble kjøpt opp av Catch Communications, et tidligere bredbåndsfirma etablert av to stykker i Bodø. De solgte deretter Catch Communications og dermed også datterselskapet Bluecom til Ventelo, derav Ventelo Bluecom i dag, så du har riktig der. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Ser at jeg stiller i en heller uvanlig situasjon. Jeg betaler for 4000ned å 2000 opp. Når jeg kjører diverse hastighetstester ligger jeg i snitt på 7600ned å 3800 opp. Dog skal det nevnes at jeg i en periode på senhøsten slet med ISDN hastighet på den samme linja. Dette varte i ca 2 uker, dog kunn i perioder. Ringte å klaga til teknikkern deres som er serdeles servicevennlig. Utpå ettermiddagen ringta han tilbake å sa at han hadde justert litt, så nå skulle hastigheta være i orden, å det var den tilgangs. Men trur dere at æ ga beskjed om den nye hastigheta mi? Neida det får de aldri vite Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 GET i Trondheim hadde nettopp nede-tid på internett. Dette varte i en halvtime-tre kvarter. Hurra. Mail sendt Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Nesten så de ikke tør å fikse nettet når det er nede, for da får folk sendt klagemail Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.