Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har Get og som sliter med hastigheten i dag?

156 kbit/s er på en måte bare 4844 kbit/s for lite ;)

Telefonsupport suger og webhenvendelse suger: begge gir deg svar etter et par dagers ventetid og forskjellen er at det er gratis å vente på epost men svindyrt å vente på svar i telefonen :)

Styr unna GET! Synd dette ikke blir søkbart (Snackbaren)

Skrevet

Bor i ett borettslag som dessverre gikk over til Get. Har kollektiv Get basispakke internett og digitalt TV-signal (digital-Tv er det jo ikke når det går SCART fra dekoder til TV). Har betalt for ekstra hastighet, men det varer nok ikke lenge til at jeg sier fcuk you. I så fall følger basispakken med i husleia i borettslaget.

Skrevet

Vi sendte og brev i juleferien etter vi var uten internet i over 3 UKER! Helt uten nett i 3 uker. Når da endelig tekniker kom, var han her i 2 1/2 time uten å finne feilen, vi sa at det kunne umulig være vår feil, da vi hadde testa alt.

Og dagen etter gets kundesenter mista strømmen, slik at alle getkunder i landet mista alt av TV, internett osv, og sentralen restarta, vipps så funka det..

Iløpet av den tiden snakka vi med ca 10-15 forskjellige kunde typer, og IKKE EN AV DEM var hyggelig innstillt, eller kunne gjøre en dritt.. Bare sier "neh, du må ha tekniker, og det har vi ikke ledig før om en uke eller to"..

Men ifølge gets kundevilkår har man krav på teknikker innen 48 timer!

Skrevet

For 2 år siden kjøpte vi Telenor ADSL hjem til oss, 1,5mbps betalte vi for. Maks hastiget i løpet av disse to årene: 700kbps (altså under halvparten av hva vi betalte for, og 700 er LITE! ). Det verste var at telenor nektet å levere no høyere, og ikke å sette ned prisen, men de gav oss gratis bredbåndstelefoni (gøy med 700kbps), men det viste seg at det fikk alle telenorkunder i disse dager. Nå til slutt fikk jeg overtalt far min til å kjøpe ny linje, hoppa over på canal digital og 3000mbps. Denne linja har jeg ikke hatt problemer med enda (eneste er at rutern vår er gammal og treg, og nekter av og til å sammarbeide, men det har med at vi har fått et nyere modem å gjøre) og jeg annbefaler på det varmeste. det er helt grei pris, god nok hastigehet til normalt bruk, og jeg har aldri hørt om noen som har hatt problemer (det kan jo fort forrandre seg etter å ha postet dette though)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Blucom (Ventelio) er en meget stabil leverandør.....markedets beste spørr du meg......

Skrevet

Jeg er fullstendig klar over at man betaler for en hastighet som tilbyderen skal forsøke å levere. Det er derfor jeg ordla meg slik i en av postene ovenfor. Jeg pleier å ligge på 4500-4700 kbit/s med øvre betalt grense 5000 kbit/s. Upload-hastighet er alltid smack on 1000 kbit/s.

Skrevet

Vel jeg betaler 212kr i måneden for å få ekstra hastighet i forhold til en basishastighet. Borettslaget har et kollektivt abbonement på basishastighet på 3000kbit/s så jeg betaler bare mellom-leddet; så jeg er ikke misfornøyd med det så lenge de faktisk leverer mer enn 156 kbit/s :)

Skrevet
Er ikke Bluecom kjøpt opp av Ventelo??

Bluecom ble kjøpt opp av Catch Communications, et tidligere bredbåndsfirma etablert av to stykker i Bodø. De solgte deretter Catch Communications og dermed også datterselskapet Bluecom til Ventelo, derav Ventelo Bluecom i dag, så du har riktig der. :)

Skrevet

Ser at jeg stiller i en heller uvanlig situasjon. Jeg betaler for 4000ned å 2000 opp. Når jeg kjører diverse hastighetstester ligger jeg i snitt på 7600ned å 3800 opp.

Dog skal det nevnes at jeg i en periode på senhøsten slet med ISDN hastighet på den samme linja. Dette varte i ca 2 uker, dog kunn i perioder. Ringte å klaga til teknikkern deres som er serdeles servicevennlig. Utpå ettermiddagen ringta han tilbake å sa at han hadde justert litt, så nå skulle hastigheta være i orden, å det var den tilgangs. Men trur dere at æ ga beskjed om den nye hastigheta mi? Neida det får de aldri vite ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...