Dag Johansen Skrevet 24. september 2001 Skrevet 24. september 2001 Da er alle krusene på tur til dere som har bestilt disse, og noen av dere har vel også fått deres krus. Det viser seg nå at krusene ikke tåler å bli vasket i oppvaskmaskin. Det som skjer da er at fargene delvis forsvinner og kruset ser ikke særlig bra ut etter et par runder i en slik maskin. Dette har jeg nå klaget på, og jeg får vel svar i løpet av noen dager på hvordan vi løser problemet. Noen av dere har også fått krus som er ramponert av posten, og har du fått et slikt må du sende meg en mail slik at jeg får registrert dette og bestillt ett nytt til deg. [ 24-09-2001: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Jan Gulliksen Skrevet 24. september 2001 Skrevet 24. september 2001 Oooops! Jeg har allerede kjørt den i oppvaskmaskinen en gang, men kunne ikke se noen skader (i alle fall ikke uten lupe). Håndvaskes fra nå av! [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Dag Johansen Skrevet 24. september 2001 Forfatter Skrevet 24. september 2001 Du får vaske for hånd intill videre.... Jeg fikk tips om dette i går og vasket et krus i maskinen i dag for å se resultatet, og det var stor forskjell på et nytt krus og ett som var maskinvasket. Siter
Truls Meek Skrevet 24. september 2001 Skrevet 24. september 2001 quote: Opprinnelig postet av Jan Gulliksen: Oooops! Jeg har allerede kjørt den i oppvaskmaskinen en gang, men kunne ikke se noen skader (i alle fall ikke uten lupe). Håndvaskes fra nå av! [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Hei.. Jeg vasket koppen i oppvaskmaskinen før bruk, og stusset litt på fargen. Egentlig så mente jeg at koppen var svart, men etter bruk i oppvaskmaskin var den mørk lilla.. Men jeg studerte heller ikke fargen så nøye første gangen. Logoen tålte iallefall vask i oppvaskmaskin. Mvh Truls Siter
Karl R Pettersen Skrevet 24. september 2001 Skrevet 24. september 2001 Ekte mannfolk vasker da ikke kaffekoppen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Truls Meek Skrevet 24. september 2001 Skrevet 24. september 2001 quote: Opprinnelig postet av Karl R Pettersen: Ekte mannfolk vasker da ikke kaffekoppen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Hei du.. Jeg tok den [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Men i allefall bra at Dag sier ifra, ville vært for kjiipt om han nå skulle få pepper for dårlige krus. Synes kruset var flott uansett jeg [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Mvh Truls Siter
Stig B. Sivertsen Skrevet 24. september 2001 Skrevet 24. september 2001 Jeg har også fått koppen idag. Syntes den var flått. Den kommer til å bli brukt mye. Jeg lurer på om det var noen som viste at jeg skulle få koppen idag fordi jeg klarte å knuse koppen jeg har brukt hittil. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.