Skrevet 24. september 2001 23 år Heisann..er det noen som kan hjelpe meg å installere nye fly på fs2000. Jeg har lastet ned flyene, men kommer ikke lenger..
Skrevet 24. september 2001 23 år Hei Frode Last ned http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/search.cgi?query=flightzip" TARGET=_blank>FlightZip og la det programmet installere flyene for deg. Programmet gjør det enkelt og nesten automatisk...
Skrevet 29. september 2001 23 år Eller på den gamle måten,sånn: pakker ut winzip(visst du har)filene til Stasjon C el. D SÅNN ER DET HOS MEG: C:/PROGRAMFILER(PROGRAMFILES)/MICROSOFT GAMES/FS2000/AIRCRAFTS. Da får du opp lista over flyene som concorde,b777 osv OBS!!! Du høyreklikker bare på den fila du pakka ut via WinZip. Da får du opp ei liste.Klikk på Klipp ut.Da skal fila bli gjennomsiktig.Også går du til Aircraft i list over Og høyreklikker,med musa igjen,då klikker du Lim inn. Da er det bare å starte opp fs-en og gå inn på Aircrafts og se om den er inne. LYKKE TIL! [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] OBS OBS Det hender også at flyene kommer opp med omtrent 5-6filer som heter model,panel,sound,textures.+noen ekstra filer som bilder,checks++andre.Da høyreklikker du igjen,og går inn på NY,og der velger du MAPPE,i Mappa legger du alt sammen,Husk og skriv navnet på mappa DET TOK LANG TID,HÅPER DU FÅR DET TIL LITT DÅRLIG FORKLART KANSKJE,MEN DET ER MASSE Å HUSKE PÅ. HILSEN ANDERS [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image]
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.