Geir Teigo Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Vi har vel alle brettet papirfly. Dette er vel også et papirfly, om enn på en annen måte. Slenger denne ut til dere. Heder og ære til den første som slenger inn et screenshot av prestasjonen sin: http://dev.origami.com/images_pdf/biplane.pdf Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Hehe, sinnsykt bra innlegg! :grin: Jeg tror faktisk jeg skal prøve meg på dette, en dag jeg får tid vel å merke. Makan til utfordring! :grin: Siter
Alexander Storvig Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Etter en stund fikk jeg resultat: Siter
Stian Rolandsen Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Genialt Alex... Fantastisk Genialt Siter
Geir Teigo Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Skrevet 26. februar 2008 Lykke til!! Ikke akkurat Level#1 papirbretting dette her. Nå signer jeg off, og er spent på om noen løser denne på de 9 dagene som går til jeg er tilbake. Hasta la vista y buena suerte, som de sier dit jeg skal... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.