Thomas Hjelset Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Heisann! Knipset et lite bilde for ca en time siden på Gardermoen. Kom flygende på vatsim fra Trondheim for å sjekke til Kim Vanvik på utsjekken.. (Bra jobbet, Kim ) Vil også takke for bra ATC dekning med ENVA App, Oslo C og Gardermoen App. Her er bildet etter endt flight: Ha en flott kveld videre! Siter
Filip Gundersen Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Dette var vakkert! En stoor kontrast til hvordan min tur nedover var, med 8 fps, uten antialising og hakkete lyd fra Squakbox :whistle: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Fint bilde, bruker du FSINN? Har aldri kunnet sett norwegian sin paint på vatsim med squawkbox i hvertfall. Siter
Thomas Hjelset Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Er faktisk vanlig AI trafikk.. er etter jeg stengte ned squawkbox. Synes stemningen var så fin. Men får frem norwegian paintene i squawkbox også.. var en link jeg fikk her inne til å laste det ned... sikkert noen som kan vise til den igjen.. Takk for kommentarer.. Siter
Thomas Hjelset Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Paulo: Her er linken til innlegget her på forumet: LINK Siter
Øystein Haugan Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Pent bilde... :blush:ikke for å være helt sikker,men NAX painten ser litt for ekte ut til å være fra vatsim å squawkbox,vip modellene er ikke så mye detalier på.Kanskje Thomas kan forklare å mulig jeg har feil her,,,, Siter
Paulo Fernandes Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Men hvordan kan jeg vite at alle norwegian fly blir i norwegian-farger? Er det fordi squawkbox skjønner at NAX er norwegian? Eller må den som flyr velge "all airlines" også norwegian? PS! Linken funker ikke Siter
Øystein Haugan Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Ja der kom svare før jeg var ferdig med spm., :)Kunne tenke meg at det var AI. Siter
Øystein Haugan Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 PS! Linken funker ikke Du må være logget inn med brukernavn å passord for å få tilgang der... Siter
Thomas Hjelset Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Linken funker hos meg.. prøv denne da: http://files.fsnordic.net/?download=2148 (Høyreklikk, save as) På bildet er det vanlig AI trafikk som kjøres. Norwegian flyene ser ikke så bra ut i squawkbox, det er helt sant For at vi andre skal se NAX flyene i Norwegian fargene må den som flyr velge airline norwegian før han logger på, som du sa Paulo Takk igjen for kommentarer Siter
Øystein Haugan Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Har paintet en bedre modell til squawkbox enn den som er på fsnordic,men texturen til disse flyene er så utrulig små at resultatet er totalt umulig å få bra,det kan du se på alle modellene i squawkbox å når du er online å ser andre..de er ganske simmple av utseende.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.