Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av naturlige grunner holder jeg meg fortsatt til gode gamle fs98 på den antikvariske maskinen min, men i løpet av høsten kommer jeg til å sitte med en maskin med en Intel Pentium IV 1,7 Ghz, systembus 400 Mhz (opptil 3,2 Gb/sek.), GeForce 3 +++. Spørsmålet er da: Bør jeg holde meg til fs98 mens jeg venter på at fs2002 muligens kommer? Jeg har fått et inntrykk av fs2000 som en slags halvgod "mellomløsning" inntil 2002 er på banen, og da er det vel ingen grunn til å sløse bort penger på den, eller?

Skrevet

Nå vet ikke jeg så altfor mye om FS2000 pro, men har prøvd den (ikke på min maskin), den er ikke dårlig, men jeg tror man overlever med `98 til 2002 kommer! (?) [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Skrevet

Säg så här: har Microsoft råd att vänta så länge med releasen av FS2002? Och vad händer i konkurransen med andra simulatorer (FLY, X-plane 6.0)?

Jag skulle inte köpa FS2000 om jag var i dina kläder. Jag skulle vänta. För det skulle inte förvåna mig om den kommer redan med julenissen...

/Patric

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...