Ola Haldor Voll Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Woohoo!! "Peter and the Wolf" som jeg var klipp.ass. på når jeg bodde i Oslo, vant Oscar! Filmen skal vises under Kosmorama i Trondheim, på Studentersamfundet. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Herlig! Må vel bare trå til å si grattis da, godt jobbet! :grin: Siter
Geir Teigo Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Åhhh...Peter og ulven sitter i beinmargen hos meg. Hørte den LPen med eventyret utallige ganger når jeg var liten. Lastet ned den engelske versjonen for en stund siden, og meg og kona gikk nærmest i nostalgisk koma. Gleder meg til å se denne, hakke visst om den engang. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Takk! Man kan få kjøpt den på DVD hos Amazon vet jeg. Har selv sikret meg en kopi. Og igjen - den blir vist på førstkommende søndag, under filmfestivalen Kosmorama i Trondheim. Undertegnede tar nok veldig sikkert turen dit :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Oida Ola Dette er jo virkelig stort. Gratulerer så mye, som noen andre sier: få dette ned på CV'en jo må være fantastisk å være deg akkurat nå Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Hehe, faktisk ikke. Har en vanskelig kunde jeg ikke greier å forstå hva han EGENTLIG ønsker jeg skal gjøre med noe teksting i en tittelsekvens. :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Arbeider du fulltid med film teksting og redigering? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Arbeider du fulltid med film teksting og redigering? Jobber heltid med video ja. Men ikke teksting i form av oversettelse nei. Nå er det snakk om å lage en tittelsekvens, og har klipt noe råmateriell jeg fikk på tape som er skutt fra helikopter til ei låt som kunden ville bruke, og skal introdusere regissør, produsent, skuespillere mm.. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Høres jo skikkelig spennende ut Får håpe det blir fler Oscar på deg Siter
Arild Oldervoll Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Gratulerer så mye Ola! Knalltøft Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.