Skrevet 24. februar 2008 16 år NRK Gull (gullkorn fra NRK’s historie) har arkivert et interessant program om 333 skvadronen (1967). Klikk på linken "Med Albatross over Nordishavet" øverst til venstre på denne siden. Egil Johnsen
Skrevet 25. februar 2008 16 år Glimrende ! Onkelen min fløy med 333 under (og etter krigen) så dette var interessant! Mvh Bernt
Skrevet 25. februar 2008 16 år Interressant. "Frokosten vil bli servert om ca en time, av maskinisten ombord, og det er bacon og egg..." haha
Skrevet 25. februar 2008 16 år Glimrende ! Onkelen min fløy med 333 under (og etter krigen) så dette var interessant! Mvh Bernt Samme etternavn ?
Skrevet 25. februar 2008 16 år Glimrende ! Onkelen min fløy med 333 under (og etter krigen) så dette var interessant! Mvh Bernt Samme etternavn ? Yepp! -Bernt
Skrevet 25. februar 2008 16 år Forresten. Nokon som veit om det er mogleg å laste ned lydklippet? Om du bruker gratisprogrammet "Audacity" (det finnes sikkert andre alternativer også) så kan du recorde programmet lokalt i en rekke forskjellige formater. http://audacity.sourceforge.net/download/
Skrevet 25. februar 2008 16 år Vi hadde jo et medlem her som fløy Albatrossen på 60-tallet (litt trist at han lot seg terge vekk av noen småtroll). Dessuten fløy også min onkel den noen år, etter nedskjæringer i SAS var det en del gamle jagerflygere som byttet "kontorpult" i et par år til det ble plass til dem i SAS igjen... Så fort nettet mitt slutter å hikke, får jeg prøve å høre det klippet.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.