Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Jeg slutter aldri å bli imponert over paintene til Paulo Fernandes! Disse bildene er tatt en godværsdag på vei mellom Bergen og Sola. Håper bildene faller i smak, kommentarer og kritikk mottas med takk! Siter
Thomas Hjelset Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Flotte bilder dette her Falt i smak her i huset! Siter
Matz Warland Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 De falt GODT i smak ja! veldig bra! Hvilke vanntexturer er det du bruker her? Siter
Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Takker for de gode tilbakemeldingene! Jeg bruker 'OceanFX 2' i kombinasjon med 'Vilk's Vater'-texturene. Lå en guide på nettet her for en tid tilbake som gav veldig gode resultater. Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Vakkert vakkert vakkert! Beundringsverdig grafikk over det hele som fryder pupillene! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Flotte bilder! Bra vinkler og lys/farge. Men anbefaler deg å laste ned siste versjon av painten min: http://www.paulo-design.net/texture.LN-RRB.zip Siter
Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Takker for de positive kommentarene, hyggelig at folk liker bildene! Mange takk Paulo, painten er lastet ned og maskina er klar for avgang. :cool: Nok en gang, konge painter du leverer Paulo! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Tusen takk! Jeg håper å fortsette med painting av fly, men akkurat nå hviler jeg fra det. Trenger mer motivasjon. Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Tusen takk! Jeg håper å fortsette med painting av fly' date=' men akkurat nå hviler jeg fra det. Trenger mer motivasjon. [/quote'] Det er da godt med en liten pause av og til, jeg syns iallefall dine repaints er meget bra, spesielt LN-NOB painten til PMDG 737-800. Tror faktisk jeg aldri har sett en bedre og mere detaljert paint enn det før Sp til topic: meget pene bilder, veldig behagelig å se på og det ser jo nesten helt ekte ut! Siter
Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Tusen takk! Jeg håper å fortsette med painting av fly' date=' men akkurat nå hviler jeg fra det. Trenger mer motivasjon. [/quote'] Det faktum at paintene dine er blitt kvalitetsstemplet av (hele?) flightsim.no, må da være en liten motivasjonsfaktor? Håper du finner motivasjonen du trenger for å fortsette arbeidet etterhvert da! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.