Lars B. Frostad Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Sesong: 4 av serien "LOST" starter på TvNorge, Onsdag 27. Februar - det blir en slags "dobbelt-episode". Kl: 20:45 begynner episoden merket "LOST: Past, Present, and Future" som gir et tilbakeblikk fra de viktigste hendelsene fra de tre forrige sesongene. Så kl: 21:35 begynner Episode: 1 av Sesong: 4, så her er det bare å glede seg! Se sniktitt fra Sesong: 4 her... (TvNorge) Siter
Andreas Nysveen Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg er ikke sikker på om jeg er glad eller ikke for å se den igjen. Veldig irriterende slutt på forige sesong, så en periode var jeg ganske keen på å se fortsettelsen, men nå har jeg fått tid til å komme over det. Siter
Marius Helstad Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 En kamerat av meg har lastet ned fra USA, han sier at det blir utrolig spennende . Siter
Alexander Storvig Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 En kamerat av meg har lastet ned fra USA' date=' han sier at det blir utrolig spennende . [/quote'] Jepp, har sett det på engelsk tv en stund nå, ganske spennende. Siter
Trond Meier Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Har lasta ned de 4 episodene som har vært vist så langt i statene. Det går veldig mye på det samme som sist sesong, men absolutt verdt å se om du liker serien. Syns forøvrig prison break ga mye mer underholdning. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.