Thomas Hjelset Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hei! Etter en liten spottetur på Flesland idag bestemte jeg meg for å lage en kort bildeserie fra FS som viser frem noen av de godbitene som kommer inn på Flesland! Bildene: Jet2.com flyr ruten mellom Bergen og Newcastle! 3 ganger om dagen kommer KLM fra Amsterdam med B737-300/400/800 Icelandair stikker innom 3 ganger i uken med flighter fra Keflavik! (man,ons,fre) MyTravel flyr bergensere til syden hele sommeren og er ofte å se med A320/321/330 Air Baltic med sin rute til Riga er ofte å se på Flesland! Og til slutt har vi Lufthansa med sin rute til Hamburg om sommeren. Nå skal Lufthansa starte ruter med CRJ-200/700 til Frankfurt et par ganger uken og bygge opp ruten til de flyr Airbus på den! Det ser vi i Bergen frem til Takk for at du tok deg tid.. håper du likte noen av bildene! Ha en fin kveld videre! Siter
Lars B. Frostad Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Morsom og anderledes "FS-spotte serie", meget bra gjort! Siter
Andreas Nysveen Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Haha, du ble virkelig inspirert av den turen Thomas Jeg syns du leverer flotte bilder her også. Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 En flott spottetur dette Thomas. Ser du har god kontakt med værgudene. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 En flott spottetur dette Thomas. Ser du har god kontakt med værgudene. Hvorfor fikk du ikke til det der når vi var der selv i går? Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Får du det til så kunne vi godt tenkt oss litt sol her ute på Sotra og. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Flyet "mitt"står der også. :grin: Jeg har så si daglige BIKF-ENGM,med min kjære TF-FIJ "Svandis". :grin: Hver dag,nesten.16.00-18.30 på vatsim Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.