Tore Stabell Kuloe Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg er jo en av dem som har holdt meg til FS9 på grunn av all bluriness og skit som kan følge med FSX når man ikke har tweaket mer enn et par hundre timer. Men her er en sammenlikning av FS9 og FSX, begge med kjøpe-mesh og begge med Ultimate Terrain. Jeg synes vel at landclassen har blitt bedre i den nye utgaven. (de er veldig wide, derfor den avlange solen) Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Av en eller annen grunn så ser meshet på FS9 bildet ditt mye bedre ut enn i FSX. Ørkenteksturen ødelegger selvsagt litt i FSX der FS9 viser noe langt bedre. Er Ultimate Terrain å få kjøpt som nedlastbar versjon? Siter
Steinar Grindstein Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Ultimate terain finner du hos www.flight1.com Siter
Tore Stabell Kuloe Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 i FS9 er det et freeware, men veldig bra Alpe-mesh, mens i FSX er det hundrekronersmeshet FSGenesis. Jeg fikk skikkelig super-bluriness etter å ha fløyet VFR en time i FSX, alt ble helt grøt, og det var selvfølgelig problemfritt i FS9. Så det er ikke bare å kaste FS9 ennå. Men det begynner å bli brukbart. Siter
Tore Stabell Kuloe Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 - går det an å finne denne ene "ørken"-teksturen og rett og slett bytte den med en annen tekstur? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.