Dag Johansen Skrevet 20. september 2001 Skrevet 20. september 2001 Da kan jeg glede alle som har gått og ventet på http://www.flightsim.no/artikler/01010/" TARGET=_blank>kaffekrus med å fortelle at de endelig er kommet. At det skulle ta 2 måneder å lage disse krusene er bare helt utrolig, men leverandøren min her i Bodø har beklaget og beklaget... Årsaken er at bedriften i Oslo som skulle trykke disse har hatt store problemer med logoen, men nå er altså det fikset (og nå med gulltrykk). Så nå gjenstår det bare for meg å finne en fornuftig måte å pakke disse slik at de kommer fram til dere uten at posten knuser de på veien. [ 20-09-2001: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Kjell Martinsen Skrevet 20. september 2001 Skrevet 20. september 2001 Dag... Skjønner at det har vært tatt opp bestilling på disse krusene uten at jeg har fått det med meg. Er det en viss mulighet for at det kan bli ett til overs? Hva er prisen? Kunne godt tenke meg et. Mvh KjellM [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Arne Øverland Skrevet 21. september 2001 Skrevet 21. september 2001 Enig med oddbjoern. tilbudet må ha glippet forbi. kunne godt tenkt meg ett hvis d ble noen til overs [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Siter
Dag Johansen Skrevet 21. september 2001 Forfatter Skrevet 21. september 2001 Jeg starter en ny bestillingsrunde så snart jeg har fått krusene av gårde. Det blir sikkert i neste uke. Siter
Jan Gulliksen Skrevet 22. september 2001 Skrevet 22. september 2001 Kruset ankom heimen uten en skramme i dag, og er allerede plassert i "cockpit". Flott krus - nå gjenstår det bare å registrere nyervervelsen i inventarlista! Godt jobba Dag. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [ 22-09-2001: Endret av: Jan Gulliksen ] Siter
Truls Meek Skrevet 22. september 2001 Skrevet 22. september 2001 Kruset er ankommet. Flott krus! Takk for bra jobb Dag [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Mvh Truls Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 22. september 2001 Skrevet 22. september 2001 Hvordan bestille og hvor mye koster krusene? Finnes det et bilde av et også? Siter
Dag Johansen Skrevet 22. september 2001 Forfatter Skrevet 22. september 2001 Jeg kommer med info om bestilling i neste uke, og jeg kan da også legge ut bilder. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.