Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg glede alle som har gått og ventet på http://www.flightsim.no/artikler/01010/" TARGET=_blank>kaffekrus med å fortelle at de endelig er kommet.

At det skulle ta 2 måneder å lage disse krusene er bare helt utrolig, men leverandøren min her i Bodø har beklaget og beklaget... Årsaken er at bedriften i Oslo som skulle trykke disse har hatt store problemer med logoen, men nå er altså det fikset (og nå med gulltrykk).

Så nå gjenstår det bare for meg å finne en fornuftig måte å pakke disse slik at de kommer fram til dere uten at posten knuser de på veien.

[ 20-09-2001: Endret av: Dag Johansen ]

Skrevet

Dag...

Skjønner at det har vært tatt opp bestilling på disse krusene uten at jeg har fått det med meg. Er det en viss mulighet for at det kan bli ett til overs? Hva er prisen? Kunne godt tenke meg et.

Mvh

KjellM [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Skrevet

Kruset ankom heimen uten en skramme i dag, og er allerede plassert i "cockpit". Flott krus - nå gjenstår det bare å registrere nyervervelsen i inventarlista! Godt jobba Dag.

[image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 22-09-2001: Endret av: Jan Gulliksen ]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...