Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe problem selv om det var i 99. Bare gå inn på Mine ting og Mine innlegg så finner du det :) .

Måtte le litt av den tråden jeg deltok i første gang:

"800MHz

512MB RAM

GeForce 256 AGP 64 MB"

med svar:

"jeg har bare EN kommentar: SKRIIIIIIIIK!! Det høres fantastisk dyrt ut"

Teknikken og prisene har heldigvis endret seg siden 99.

Skrevet

Å herre jesus! Jeg kommer til å slite med meg selv de neste dagene, mine første innlegg var absolutt ikke bra. Jeg var 11 år, heldigvis. :eek:

Jeg liker gåt og fly en Boeing 737-400 sas mellom Bergen og Oslo men jeg vet ikke hva vanlig høyde og vanlig fart er på den strekningen.

Hilsen Geir

Hallo!

Jeg er en ulykkes fugl som har prøvd og prøvd og instalere fly inn til flightsim.

Nå vil jeg prøve en gang til.

Kan noen hjelpe meg helt fra begynnelsen?

Hilsen Geir

Hvis du kan hjelpe meg med andre ting også:

Bergen Flesland

Ta det med ro.(he,he)

Nei jeg hvet ikke hva inhabile betyr, men det høres ikke fint ut!

Desuten har jeg anet og tenke på en inhabile er!

(Foreks. Fly og SAS!!!!)

SAS gale Geir

Vell, ha en fin dag...

Skrevet

Hehe, artig å kikke tilbake på de første postene. Nynorsk og greier :grin:.

Dog ble forumet skiftet ut litt etter at jeg ble medlem her og dermed forsvant de første. Men husker igjen dette.

Jeg hadde fått 56k modem og internett i hus som julepresang i 1998. Et par dager senere hadde jeg leita opp FlightSim.no via SOL Games. Det var ikke lenge før både addon-fly og Norway98 var innstallert i FS98. Flesland var blitt mye mere likt virkeligheten og ikke minst var det kommet flybroer rundt terminalbygget. Dette var jo bare helt fantastisk at man kunne legge inn.

Men det kom nå et dillemma med alle disse flybroene rundt terminalbygget som sto der ubrukte. Hvilken av de skulle jeg nå benytte når jeg skulle ha min flygning til Oslo? Det var altså dette spørsmålet den første posten min handlet om.

Skrevet

Min første post på min nåværende bruker var i slutten av november 2003, da interessen for FS hadde tatt seg kraftig opp igjen etter en lengre periode med lav interesse.

Posten omhandlet AI, og er å finne her:

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=17953&Number=106895#Post106895

Når jeg postet mitt første innlegg vet jeg ikke, jeg hadde en bruker fra rundt 2000-2001, men jeg glemte brukernavn og passord, derav den nye brukeren fra 2003. Min gamle profil ble så slettet for en del år tilbake.

På det tidspunktet (i 2000) drev jeg litt med repainting, der det eneste jeg fikk gitt ut var SAS sin første A343, SE-REA, som er å finne her:

http://www.flightsim.no/file/FS2000/Fly/SAS/

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...