Skrevet 21. februar 2008 16 år Hei, alle sammen. Jeg fant en fin knapp her som heter "vis alle innlegg", og da kom det opp en hel del gullkorn fra min start her på forumet. Jeg er nesten helt sikker på at enkelte av dere husker hvor mye dere irriterte dere over meg, og ikke minst husker alle de diskusjonene jeg var med i. Det er nesten litt rart når jeg ser tilbake på dette, det virker rett og slett som om det ikke er meg som har postet innleggene. Jeg legger ved en liten link her, fra en diskusjon som pågikk en gang i 2005, det er nesten litt flaut å legge dette ut, men jeg er sikker på at enkelte av dere husker det ganske godt http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=29128&Number=194447#Post194447
Skrevet 21. februar 2008 16 år Leste det emnet i full latterkrampe.... og folk påstår JEG er kranglete? :grin:
Skrevet 21. februar 2008 16 år Se der ja, vi har alle vært i redet til mor en gang i tiden, men det er jo tydelig at vettet vokser med alderen, uansett hvem det gjelder. Hehe, faktisk litt morsomt å se hvordan tilstandene var før selveste Vidar Fagerjord tok tak i dritten(og det der var jo bare lunta på dynamitten), Gud velsigne han for det! Du gjorde en kjempejobb Vidar, til tross for kritikk! Tusen takk.
Skrevet 21. februar 2008 16 år Alle har seg en slik periode her inne altså, godt å se at andre enn meg selv får litt pryl over sine meninger Moro tråd det der, hvorfor ikke starte en gullkorn tråd slik at andre forum pleier å ha? Hvor man samle tråder som er litt på kanten moro + enkelte kommentarer/sitat som kunne hørt hjemme i en vitsebok.
Skrevet 21. februar 2008 16 år Forfatter jeg støtter forslaget om å lage en gullkorn post. Er veldig gøy å se tilbake på slike poster
Skrevet 21. februar 2008 16 år http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=2932&Number=14532#Post14532 høhø :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.