Matz Warland Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hallo godt folk! Ettersom det er vinterferie for meg, tenkte jeg at det endelig var på tide å dra ut simulatoren igjen. Jeg har nettopp flydd 4 forskjellige turer: 1.Tel Aviv - Frankfurt 2.Frankfurt - Budapest 3.Budapest - London 4.London - Oslo Her kommer legg 1. Flyet er iFly 744 Lufthansa. Scenery brukt her er freeware Ben Gurion 2006, Israel STRM, UTE, Aerosoft`s EDDF. AI er WOAI Push fra gate på kvelden. Lite trafikk i området, kun noen amerikanere ved siden av meg. Resten av de 3 turene kommer i løpet av uka, gjerne en eller to i morgen Siter
PEtter blindheim Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Flotte bilder Matz. Men direct fra Israel til FRA rwy25R? hmm.. :grin: Siter
Matz Warland Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 Hehe ja det ble visst det etter at FMC`en ikke ville sammarbeide :grin: Men for å si det slikt, så konsentrerte jeg meg ikke om selve flyginga heller Siter
Thomas Hjelset Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Veldig bra bilder, Matz! Likte spesielt bilde på approach til Frankfurt der man ser flyet og deler av flyplassen! Veldig bra! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Bra bilder, like vinklene dine. Men det flyet så urealistisk ut. PMDG sin modell er mye bedre :grin:, Også er skriften på Lufthansa feil. Siter
Matz Warland Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 Takker for kommentarer folkens. Enig med at PMDG sin 747 er _mye_ bedre, men koster alikevel rundt 400-500kr mer :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.