Skrevet 20. februar 2008 16 år I dag tok jeg en testlanding med PMDG 747 på St.Maarten. Skal si det var gøy! Landingen ble faktisk veldig bra, og hadde ganske god klarering til gjerdet. Her er 7 bilder jeg tok mens jeg så reprisen av landingen. Bildene har til sammen tatt over 1 time og 30 min og redigere, så alle må kommentere de :grin: Lysene har nettopp gått over til 3 røde, vi kommer inn ganske perfekt: Sett fra flyplassen: Noen spottere fikk tatt dette bildet: Fra hotellet: Kommenter gjerne
Skrevet 20. februar 2008 16 år Den flyplassen der er jo en hver spotters drøm! Når det er sagt så syns jeg du leverer bilder av høy kvalitet her! Kjempeflott
Skrevet 20. februar 2008 16 år noen av Microsoft scenerys er ektere enn andre, ser jeg! (fra airliners net, copyright James Richard Covington, bla, bla)
Skrevet 20. februar 2008 16 år Det er ikke microsoft, men Flytampa St.Maarten ,hvis ikke jeg tar feil.Men kirketårnet mellom bygningene mangler , ser jeg i sceneryet. Du finner det på www.flytampa.com .
Skrevet 20. februar 2008 16 år noen av Microsoft scenerys er ektere enn andre' date=' ser jeg![/quote'] Jeg kan garantere deg at microsoft ikke har laget dette sceneryet, dette er et høykvalitets addon fra flytampa (www.flytampa.com) og anbefaler det på det sterkeste
Skrevet 21. februar 2008 16 år Forfatter noen av Microsoft scenerys er ektere enn andre' date=' ser jeg![/quote'] Jeg kan garantere deg at microsoft ikke har laget dette sceneryet, dette er et høykvalitets addon fra flytampa (www.flytampa.com) og anbefaler det på det sterkeste Ja, microsoft ville aldri laget noe så bra til FS :grin: Det er flytampas St.Maarten og er mitt beste scenery!
Skrevet 21. februar 2008 16 år Åhh, utrolig nice. *sikle* bare lurte på en ting, hva er den hvite streken som går gjennom sol gjenskinnet på bilde 4..? =P
Skrevet 21. februar 2008 16 år Sabla til fotorealisme over de bildene dine En kan jo bli blind bare av å titte for lenge på dem! :crazy:
Skrevet 21. februar 2008 16 år Forfatter Det er desverre en liten glipp i redigeringen. Solskinnet brukte jeg fra et google-bilde hvor det var to streker som dekket bildet. Glemte å fjerne alle strekene, hehe.
Skrevet 21. februar 2008 16 år Forfatter Det tredje bildet tok også mest tid å redigere, så det er bra at det falt i smak :grin: Bra at dere likte bildene fra TNCM, takker for alle kommentarene jeg fikk
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.