Håkon Søreide/AFG Skrevet 19. september 2001 Skrevet 19. september 2001 AFG (AlliedFsGroup), som jeg driver holder på med en Boeing 737NG serie av fly for MS FS2000. Vi har sluppet B737-600 i SAS og Lauda Air, og er nå snart klar for release av B737-700. Jeg har en painter som holder på med Braathens livery, men han mangler gode bilder av wings logoen til Braathens samt det nye flagget på halen. Vi har gått igjennom alle bilder på airliners.net og Airpics.com, Braathens logoer på http://www.braathens.no" TARGET=_blank>www.braathens.no er for små, vi trenger noe litt større. Så lurer vi på om noen kan hjelpe oss... Ta kontakt med meg på ceo@alliedfsgroup.com All hjelp mottas med takk Siter
Olav M. Rønningen Skrevet 20. september 2001 Skrevet 20. september 2001 Håkon, jeg har sikkert det du trenger: close ups av BU's nye livery. Har sendt deg en mail, bildene sendes asap når jeg kommer hjem fra jobb. Siter
Øystein Eker Skrevet 22. september 2001 Skrevet 22. september 2001 Olav.... Det skulle ikke tilfeldigvis være en BUG? [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Olav M. Rønningen Skrevet 22. september 2001 Skrevet 22. september 2001 Korrekt resonnement, Øystein ! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Takker igjen for gjestfriheten. Jeg kommer igjen.... Nå er det 737NG som er på tegnebordet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.