Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heisann

Jeg er på jakt etter et nytt armbåndsur da det forrige takket for seg...

Har tittet litt rundt, men jeg skulle gjerne likt å vite om det finnes noen gode nettbutikker der ute som har bra utvalg av armbåndsur.

Er egentlig ikke på utkikk etter noe særlig spesiellt, men gjerne en digital klokke som er vanntett og har god bakgrunnsbelysning...(Også er det jo en fordel om den viser tiden da...)

Skrevet

Sant nok.. ikke dumme de klokkene der :) Har selv en som er arvet, og er meget fornøyd med den. Selv om prisen er i overkant stiv, så er det skikkelige greier :)

Skrevet

Ja. NAK-shop har mye fint, men synes de har en tendens til å være litt overprisede. Spesielt hvis du sammelikner casio-urene med andre butikker.

Skrevet

Jeg vil anbefale å bruke solen og stjernene, det fungerer alltid :)

Skrevet
Skal du først ha en skikkelig digital klokke' date=' vil jeg også anbefale den Frode henviser til. Ekstrem bra klokke, derav prisen. [/quote'] Jeg driver ett relativt aktivt liv med sykling, padling, klatring osv, og den klokka jeg viser til hos casio tåler ALT jeg har utsatt den for frem til nå. Vann, støv, Harde slag, osv. Eneste skaden er en skrue som ikke ville inn på plass etter batteribytte, men den er enda vanntett. Så takk for støtten, Eirik :) I dag er den å anse som en "gammel" modell, men det er utholdelig og tøff som bara fader. Tro meg, jeg har prøvd det meste, og klokka går ..... vel, som ei klokke :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …