Daniel Larsen Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Hei, som en oppvarming til Gardermoen overload, så har jeg planer om å arrangere et event i Nord Norge nå i Mars. Det vi bli samme prinsipp, som med Midt Norge Crazy. Vi staffer det vi makter, og annsonserer på utvalgte plasser. Eventet blir 30. Mars fra 1800 - 2100 lokal tid. For mer informasjon/påmelding som ATC, besøk denne posten: http://www.vaccsca.org/forum/index.php?showtopic=3059 Jeg trenger også hjelp til å lage en liten teaser / banner, ta eventuelt kontakt med meg på accsca3 at vaccsca.org Hilsen Chief of AOR Norge Siter
Johan Holmseth Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Æ kainn ta Ævenes eller Framnes Siter
John A, Moen Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Støtter med ENDU - Bardufoss Approach:D Siter
Martin Meyer Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Flott tiltak! =D Jeg bemanner Tromsø den dagen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.