petter kindt Skrevet 19. september 2001 Skrevet 19. september 2001 Jeg lurer på om noen av dere vet hvor lang tid det tar å utdanne seg som en trafikk flyver her i Norge og eventuelt hvor mye det koster. [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Hilsen petter Siter
Erik Berntsen Skrevet 19. september 2001 Skrevet 19. september 2001 Hei Petter. Jeg har ikke noe direkte svar til spørsmålet ditt, men dette diskuteres ofte under forumet:"Sertifikater og teorikurs". Hvis du bruker søkefunksjonen som du finner oppe på denne siden, kan du søke etter tidligere innlegg om emnet. Jeg vet det ligger mye info her. Siter
petter kindt Skrevet 20. september 2001 Forfatter Skrevet 20. september 2001 Tusen takk for fine svar! [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [ 20-09-2001: Endret av: petter kindt ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.