Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Da har jeg skutt det jeg er kar for. Litt trøbbel med PC underveis her og, et noe varmt skjermkort lagde prikker på displayet mitt, noe som faktisk ikke ble med på bildene Hadde også litt trøbbel med å få riktig livery vist på mitt eget fly til tider, med så mange tunge addons rundt Så til bildene: Vi er en gjeng som står parkert ved ENGM. Jeg satt klokken en time tilbake for å få litt lys, men det ble fort mørkt mens jeg ventet på min plass i køen Og hivlken kø det var... Gardermoen er i grunnen ikke så ille om natten. Selvom køen er lang er det fortsatt fly som vil avgårde bak meg. Snart min tur. Lined up. Airborne. Syden, her kommer vi! Norwegian 007 ligger foran meg, det er det siste jeg ser av ham med den farten han har Har passert Oslo. Blir forbikjørt av en 747, UE986 eller noe... Kommer inn mot LEAL. Snur mot siste vektor før intercept av ILS10. Folk har kommet før meg Var litt kult lys her Siter
Mads Hjemmen Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Bra serie bilder dette, men blei litt mørke. Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Fine bilder, og det var jeg som passerte deg som UA986 og jeg hadde ikke landingslysene på.. Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 SÅnn er det, det er mørkt om natten Ang. landignslys, jeg er fornøyd bare jeg får noe som ligner et fly til å representere andre vatsimere. Hvordan flyet ser ut tar jeg med en klype salt. Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Helt enig der, dette var svært likt flyet jeg brukte, fløy med United sine gamle, grå farger på denne turen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.