Johan Luiggi Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Trenger litt hjelp med den nye siden til Nordmöre Flysimklubb, den testes forelöbig pâ en host jeg fant. Men bakgrunnen til siden kommer ikke opp av en rar grunn. Alle paths er riktige og koden har ikke feil. Men nâr jeg skifter linjen Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 BakgrunnsFARGE eller BILDE? Siter
Johan Luiggi Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 Bilde EDIT: her er koden for bakgrunnen Siter
Johan Luiggi Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 Forsiden Nyheter http://flysim.freeforums.org">Forum Info Bli Medlem Tips Hva Skjer Nordmøre Flysimklubb Velkommen inn hit! Nordmøre flysimklubb er en nystiftet flysimulator klubb. Vi har som mål å få til arrangementer og andre ting for folk med flysim interesse. Siden er delvis under ``bebyggning´´ :-) Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 viktig at bilde som du linker til er rett stavet .. sasfly.jpg ikke sasfly.JPG eller store bokstaver. du sjekker det med å se på bilde url/image/sasfly.jpg og ser om det kommer fram. Just my 2 cent Siter
Alexander Nilsen Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 husk å avslutt hver lenke med f.eks: Forsiden Siter
Johan Luiggi Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 viktig at bilde som du linker til er rett stavet .. sasfly.jpg ikke sasfly.JPG eller store bokstaver. du sjekker det med å se på bilde url/image/sasfly.jpg og ser om det kommer fram. Just my 2 cent Har sjekket, det er lagret riktig som liten .jpg som det stâr i koden. Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 så bilde kommer fram og alt da? du ser det når du sjekker http://www.blalbla.no/image/sasfly.jpg ?? Siter
Johan Luiggi Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 ja det stemmer nâr jeg sjekker bildet men det funker ikke pâ selve sidene. EDIT:Fant feilen, jeg hadde skrevet images med liten i istedefor stor som mappen bildene ligger i har. Takk for hjelpen! Da er det bare â fâ tak i et kato air bilde jeg fâr lov til â bruke av fotografen sâ er siden oppe! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Casesensetivitet er en klassiker når det gjelder feil av denne typen ja Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Men bare ett tips! Vurder å legge det i CSS i toppen eller enda bedre i en egen CSS fil, står over hvordan du gjør begge deler. Det vil gjøre det lettere og mer oversiktlig. Mathias Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Legg inn web programmer som Dreamweaver aller andre webdesign programmer så slipper du å måtte kode html manuelt...hvis det er det du gjør da..har ikke lest hele tråden Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.