Skrevet 14. februar 2008 16 år Jeg opplever fargeforskjeller på samme nettsted med forskjellige nettlesere. Noen som vet hvorfor det er slik?
Skrevet 14. februar 2008 16 år Det er ikke samme farge koder i nettleserne. Dette er ikke noe du kan gjøre noe med.
Skrevet 14. februar 2008 16 år Forfatter Joomla, men det skal ikke ha noe og si, for den "banneren" som du ser er ei jpg fil. EDIT: Takk Kai, var det jeg trodde jeg også. Er ikke så veldig nøye for meg, men det hadde jo vert ok og hatt logoen og farger på resten av siden i samme farger :-)
Skrevet 14. februar 2008 16 år Det er fordi Safari som eneste browser støtter skikkelige fargeprofiler, så safari er den browseren som viser rett! Mathias
Skrevet 14. februar 2008 16 år Ideelt sett burde bildefilen vært konvertert til sRGB fargeprofil (er vel strengt tatt fy-fy å benytte annet på web), siden Safari - som Karl Mathias sa - er den eneste(?) nettleseren som støtter flere profiler enn sRGB.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.