Skrevet 12. februar 2008 16 år Jeg skal til Orlando i påskeferien med familien og lurer derfor om amerikanske CD/DVD'er fungerer med europeiske CD/DVD stasjoner?
Skrevet 12. februar 2008 16 år Om du har en spiller som støtter både region 1 og region 2 så er det vel ikke noe problem..
Skrevet 12. februar 2008 16 år CDer kan benyttes av alle CD-spillere verden over, mens det burde være en sonefri DVD spiller, evt. støtte for sone 1.
Skrevet 14. februar 2008 16 år Forfatter Takker for svar. Men hvordan kan jeg få sjekket DVD stasjonen har støtte for DVD, f.eks på min HP dv6560.eo. Det står ingenting i manualene om DVD stasjonen. Har en MATSHITA DVD-RAM UJ-851S på denne.
Skrevet 14. februar 2008 16 år På pc finnes software løsninger som kan gjøre avspillingen sonefri. Dette avhenger litt av dvd spiller. Les mer om det her Spesielt VLC er en gunstig avspiller mht dette. Nå er Matshita kjent for å være vanskelig å få regionfri med bruk av software løsning. Ser heller ikke ut som det finnes patch av firmware til din dvd spiller som kan gjøre den region fri. Men du får bare nok bare prøve deg frem med ovennevnte software om det fungerer.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.