Thomas Andresen Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 En model konkuranse satt opp av Roger Sundberg og Helene Rask. Glamour Model of the Year Noen her som har lyst til å hjelpe en vennine av meg å gå videre i konkuransen? Send GLAM 11 til 2242 Siter
Alexander Storvig Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Først Whisky og nå lettkledde damer. Haha. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Skulle gladelig gjort det hvis ikke jenta hadde valgt å ta seg selv ned til et slikt lavmål at hun velger å la seg avfotografere mens hun røyker, dessverre.. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Vi er på rett vei gutter, snart blir det en egen "18 års avdeling" her på forumet! :grin: Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Skulle gladelig gjort det hvis ikke jenta hadde valgt å ta seg selv ned til et slikt lavmål at hun velger å la seg avfotografere mens hun røyker' date=' dessverre.. [/quote'] Tenkte akkurat det samme når eg såg bilda. Det blir nok ikkje noka stemme frå meg heller. Siter
Marius Sparby Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Tok en titt på topic, ble nyskjerrig, tenkte "Søt jente", og lukka vinduet. Gidder rett og slett ikke å bruke SMS'er på dette. Siter
K L Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Skulle nok ha sent jeg også men den røykenr er vel "litt ut" men ellers sef, fin dame, men noen rollemodell for unge blir hun nok ikke Siter
TOS Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Ikkje fungerar nettsida du linkar til heller Thomas hehe. Men litt mi meining. Glamour meg her og glamour meg der....er den gjennomsnittlege norske jenta som er finast :grin: treng ikkje vere glamourmodell med snerten bakdel og store fordelar for at eg skal ta ein "360 for spacing" hehe. 18 års grense?...tja om det fortset slik så vert vel kanskje det det neste. Ein eigen avdeling kor dei myndige kan prata om ALT hehe. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 18 års grense?...tja om det fortset slik så vert vel kanskje det det neste. Ein eigen avdeling kor dei myndige kan prata om ALT hehe. vet ikke hvor keen jeg er på det mht. prosentandelen gutter på dette forumet......... :eek: :grin: Siter
Thomas Andresen Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Hehehe! 18 års grense!? Er det 18 års grense for å kjøpe "Gatebil magazine"? Thomas Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.