Frode Skibrek Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Nokia har i dag presentert 4 nye og ekstravagante modeller på markedet. Nokias nye vidunder-mobiler: http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=510632 En har 16GB intern-minne En annen ønsker å ta GPS ut av bilen og til fortauet. Den tredje er multimedie-telefon med WI-FI og musikk-funksjoner deluxe.... Siter
Marius Helstad Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Trur jeg holder meg til min HTC Touch med WI-FI jeg . Siter
Kai Dreyer Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Den N96 ser jo ut som kan konkurere ut Iphone`en for min del Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Kult at innebygget GPS ser ut til å bli standard her etterhvert også, holder for tiden på med hovedprosjektet i bachelorgraden min, hvor vi utvikler et mobilspill som bruker GPS-signaler for å kalkulere spilleres posisjon (altså, for at spilleren skal kunne bevege figuren sin i spillet, må han flytte på seg i virkeligheten (eventuelt kaste mobilen i den retningen han vil flytte seg)), så det er absolutt positivt om GPS blir standard på mobiler. Siter
Alexander Nilsen Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Mobilene virker interessante dem. Du Fredrik, hva studerer du? Siter
Alexander Nilsen Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Virker som en interessant og spennende studie det. Siter
Marius Sparby Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Tar nok heller Sony Ericssons nye. Skal aldri ha noe av Nokia igjen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.