Johannes Winther Farstad Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jack Daniels er den whiskyen som flest begynner å drikke når de skal drikke Whisky. Jeg synes ikke det er den beste whiskyen, men har nok fått et slags legende-symbol p.g.a rocke-stempelet. Personlig er jeg glad i Whisky, men når jeg drikker går det i Famous Grouse, som jeg synes er den beste whiskeyen. Siter
Pål Næss Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Nærmest kameraet dagens fangst. Cognac har jeg ikke mye sans for, egentlig, men... Gode gamle Køll Iiila, mmmmmm. Nektar for guder. Og garantert ikkeno' for raringer som blander Cola(!!!!) i whiskyen... ...og så fikk jeg endelig testet kamerafonen... Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Cola og whiskey lukter som om noen allerede har drukket den minst en gang før deg Cola ved siden av er godt. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Fine de Lars, personlig er min favoritt Ottard, selv om det går under tilnavnet, dame drikk... :grin: Siter
Markus Ljøkjell Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 JW Blue Label... Men akk så dyrt. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 GOFI: ja jeg skulle egentlig ha postet et bilde av Otard også - men fant ikke noe bilde akkurat der og da. Nå derimot: Selv om jeg ikke drikker mye av dette selv, har jeg i diverse jobber hatt en del med slike produkter å gjøre. Når jeg selv reiser med f.eks. båt (DFDS/Color Line osv.) blir jeg nærmest "hypnotisert" av disse eksklusive skapene, hvor de dyreste flaskene står - med skrekkelige priser. Men så er både innholdet OG innpakningen rimelig eksklusiv også. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Der var de.......denne synes jeg er god fordi den er rund og fin. ha en flott søndag... Siter
Kåre Forland Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Mye snakk om whisky her, men er det noen som kan historien? Hvis ikke så kommer den her. THE WHISKY STORY an OLD SMUGGLER told SIR WILLIAM that he saw JOHNNIE WALKER take LORD CALVERT´S daughter QUEEN ANNE out riding on his WHITE HORSE down to the ROYAL CASTLE near the HOUSE OF LORDS and for a SILVER DOLLAR he laid her on the GREEN CARPET with her BOTTOM UP and tickled her OLD DRUM with THREE FEATHERS and took out his LONG JOHN wich was hard as a CANADIAN CLUB and put it in her RED HACKLE and gave her a shot of CREAM OF KENTUCKY which started WILKIN´S FAMILY. Siter
Chris_Andre Martinussen Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Au au....oksyderte oholer og drit og lort.. Glad i Whiskey ja, Bushmillen virka den og..men venne meg aldri te følelsen av å bli dødeliggjort dagen derpå Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg kan vel ikke si at Whisky er min favoritt drikk, men har ingenting imot en slurk i ny og ne Den beste whiskyen jeg har smakt er Highland Park, den verste var Lavagulin (ikke helt sikker på om jeg stavet dette rett) som er en Islay whisky, smakte tang og tare rett og slett, meget ufint for mitt vedkommede. Ellers er Jack Daniels en meget god whisky også. Min personlinge favoritt drikke er brun karibisk rom, spesielt de som er laget på martinique Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Whisky er en sak som kan nytes i godt selskap eller på en lørdags kveld. Har ett lass med forsjellig her, men jeg tror at 15 år GlenFiddich er en av favorittene. Er også svak for Jack Daniels selv om dette er en totalt forsjellig smak. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.