Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jack Daniels er den whiskyen som flest begynner å drikke når de skal drikke Whisky. Jeg synes ikke det er den beste whiskyen, men har nok fått et slags legende-symbol p.g.a rocke-stempelet.

Personlig er jeg glad i Whisky, men når jeg drikker går det i Famous Grouse, som jeg synes er den beste whiskeyen.

Famous%20Grouse.jpg

Skrevet

dagens.jpg

Nærmest kameraet dagens fangst. Cognac har jeg ikke mye sans for, egentlig, men... Gode gamle Køll Iiila, mmmmmm. Nektar for guder. Og garantert ikkeno' for raringer som blander Cola(!!!!) i whiskyen...

...og så fikk jeg endelig testet kamerafonen...

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Fine de Lars, personlig er min favoritt Ottard, selv om det går under tilnavnet, dame drikk... :grin:

Skrevet

GOFI: ja jeg skulle egentlig ha postet et bilde av

Otard også - men fant ikke noe bilde akkurat der og da.

Nå derimot:

image-1-lexikon-spirituosen-flasche-otard-vsop-cognac.jpg671-1.jpgcognac13.gif

Selv om jeg ikke drikker mye av dette selv, har jeg i diverse

jobber hatt en del med slike produkter å gjøre. Når jeg selv

reiser med f.eks. båt (DFDS/Color Line osv.) blir jeg nærmest

"hypnotisert" av disse eksklusive skapene, hvor de dyreste flaskene

står - med skrekkelige priser. Men så er både innholdet OG innpakningen

rimelig eksklusiv også.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Der var de.......denne synes jeg er god fordi den er rund og fin. ha en flott søndag...

Skrevet

Mye snakk om whisky her, men er det noen som kan historien? Hvis ikke så kommer den her.

THE WHISKY STORY

an OLD SMUGGLER told

SIR WILLIAM that he saw

JOHNNIE WALKER take

LORD CALVERT´S daughter

QUEEN ANNE out riding on his

WHITE HORSE down to the

ROYAL CASTLE near the

HOUSE OF LORDS and for a

SILVER DOLLAR he laid her on the

GREEN CARPET with her

BOTTOM UP and tickled her

OLD DRUM with

THREE FEATHERS and took out his

LONG JOHN wich was hard as a

CANADIAN CLUB and put it in her

RED HACKLE and gave her a shot of

CREAM OF KENTUCKY which started

WILKIN´S FAMILY.

Skrevet

Jeg kan vel ikke si at Whisky er min favoritt drikk, men har ingenting imot en slurk i ny og ne :)

Den beste whiskyen jeg har smakt er Highland Park, den verste var Lavagulin (ikke helt sikker på om jeg stavet dette rett) som er en Islay whisky, smakte tang og tare rett og slett, meget ufint for mitt vedkommede. Ellers er Jack Daniels en meget god whisky også.

Min personlinge favoritt drikke er brun karibisk rom, spesielt de som er laget på martinique :)

Skrevet

Whisky er en sak som kan nytes i godt selskap eller på en lørdags kveld. Har ett lass med forsjellig her, men jeg tror at 15 år GlenFiddich er en av favorittene. Er også svak for Jack Daniels selv om dette er en totalt forsjellig smak.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...