Frode Skibrek Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Se på denne videoen: http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zeropunctuation/2808-Zero-Punctuation-Crysis Jeg lo så hardt at jeg blei blå i trynet :grin: Siter
Vetle Fosse Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 hahaha det gikk jo innmari fort da, men genialt! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Yahtzee har mange bra omtaler, men liker de omtalene hvor han absolutt ikke like spillene og sporer helt av best. Min personlige favoritt er kanskje anmeldelsen hans av Medal of Honor: Airborne, hvor han begynner "rolig" (til tross for at han alltid snakker dobbelt så fort som alle andre ) om spillet og hvorfor han ikke liker det, og ender opp med å bare kaste dritt om amerikanere Siter
Marius Sparby Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 hehe. Zero Punctuation er hysterisk morsomt. Holdt på å le meg totalt i vater når jeg så den Yahtzee laget om Assassins Creed. "Faffing Abouts Creed" = latterkrampe. Siter
Martin Meyer Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Enig med Marius. Den om assassins creed er hysterisk morsom, spesielt når han snakket om de tiggerne. Kjente meg så jævlig igjen. Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 LoL! Call of Duty 4 videon eier! :grin: :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.