Frode Skibrek Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 http://www.tgdaily.com/content/view/35864/98/ Glad jeg har Playstation 2 og ikke X-Box etter å ha lest denne,gitt.... Siter
Frode Skibrek Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 Ja. Hett og lenge....man kan vel regne med gasskammeret på den fyren... Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Trodde Xbox-eiere var vant til at konsollen deres ble ødelagt Siter
Thomas Eik Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 47år er fortjent når han er så gal at han dreper sin egen datter. Trist sak. Rart hvor gal folk kan vere egentlig Bra at de straffer de kriminelle hardt! Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Nok ett så utrolig meningsløst drap, hva skjer med verden? Tenk å drepe for noe sånt! Ingen straff er hard nok for personer som gjør slikt! Håper samvittigheten brenner hardt inni han! Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Skjønner ikke at det går ann! Hehehe.. Du var rask å endre her ja, skulle akkurat til å be deg forklare. Men regner med du bestemte deg for å lese saken før du kommenterte? Siter
Sindre Holberg Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Det som er; er at jeg trodde jeg komenterte saken om kvinne som stakk ned piloten, den saken har jeg følgt med, så jeg trodde det var den saken jeg kommenterte, men oppdaget det kjapt at det var feil post. No big deal vel? Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Nei for all del, bare litt moro at akkurat når jeg trykte "siter" så endra du Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.