Skrevet 7. februar 2008 16 år Sjekk denne $47,500,000 lummerusk.. Synes Dag kunne ha hatt denne i shopen ja.
Skrevet 8. februar 2008 16 år Jeg henger meg gjerne på. Spytter i halvparten, hvis flere vil være med...
Skrevet 8. februar 2008 16 år Jeg henger meg gjerne på. Spytter i halvparten' date=' hvis flere vil være med... [/quote'] Lägger du halva summan så får du ju bara med dig en person till, annars blir det ju inte halvparten
Skrevet 8. februar 2008 16 år Jeg henger meg gjerne på. Spytter i halvparten' date=' hvis flere vil være med... [/quote'] Lägger du halva summan så får du ju bara med dig en person till, annars blir det ju inte halvparten Den anden halvdel kan jo godt deles mellem flere...
Skrevet 8. februar 2008 16 år Jeg er med! 1 dollar (+ MVA). Da må du være i bagasjen. Så jeg kan sikkert legge på 100$, men da skal jeg søren meg få fly!!
Skrevet 8. februar 2008 16 år Jeg henger meg gjerne på. Spytter i halvparten' date=' hvis flere vil være med... [/quote'] Lägger du halva summan så får du ju bara med dig en person till, annars blir det ju inte halvparten Nei, jeg betaler en halvdel, og flere andre går sammen om den andre halvdelen
Skrevet 8. februar 2008 16 år Sorry folkens.... Den er solgt. Jeg kjøpte den i går. Fy flate Frode, dårlig gjort å kjøpe det rett foran øynene mine :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.