Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

For de som har vært her på forumet noen år husker sikkert denne karen. Han ble sammen med 3 andre frikjent i denne K-softsaken som har værsert i mange år og der det var rettsak i begynnelsen av Desember 07. Gratulerer Georg.

For de som vil lese mere om denne saken kan de bare søke på K-Soft på Hardware. Der er det masse å lese fra det hele startet og framover.

Stavanger Aftenblad

Kjell

Skrevet

Hadde nesten helt glemt dette ja, men når jeg leser artikkelen

nå - kommer det tilbake! Meget bra at denne saken endte slik

den gjorde, noe annet ville vært svært tragisk. At det ble

full frifinnelse for alle, skulle bare være en selvfølge.

Skrevet
  • Forfatter

Da blir det spennende å se om K-Soft anker saken eller finner på noe annet for å forsette saken på sin måte.

Kjell

Skrevet

Helt riktig! Og diskusjonen rundt saken mener jeg å huske fant sted på www.diskusjon.no eller noe sånt, hvor eieren av firmaet også registrerte seg for å svare Georg Oftedal i den tråden han kom med uttalelsene sine som han senere ble saksøkt for. Man visste fra starten av at K-Soft ville tape så det sang :)

Skrevet
  • Forfatter

Nå var det jo 4 stykker som var tiltalt og en av dem hadde vist lagt ut fakturaprogrammet på nettet for fri nedlasting i følge diskusjonen på hardware.no.

Hovedsaken gikk vel på svindel og bedrag som de hadde uttalt seg om på nettet.

Kjell

Skrevet

Hallais,

Jeg lever fremdeles ja, og K-soft har tapt i Tingretten. Jeg ønsker ikke å skrive så mye om saken her, for da bryter diskusjonen løs hehe.

Jeg har studert i utlandet siden 2005 og har derfor ikke hatt så mye tid til diskusjonlesing og opplasting av nye filmer (dog har jeg tatt opp mer enn 10 cockpitfilmer), satt i cockpiten nå sist torsdag fra Berlin til Stavanger med Norwegian (med 2 piloter fra Stavanger, som jeg for øvrig hilser på om de leser dette forumet, noe jeg har forstått en av dem gjør).

Skrevet

Står på siden deres at de har Statoil som kunde, "en" bensinstasjon.... :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …