Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Siden vi hadde en slik post på Iron Maiden så tenkte jeg kanskje å lage en slik til Metallica også.

Fikk heldigvis sikra meg billetter i fritimen på skolen i dag, så dette blir enormt! :D

Skrevet

Blir bare oppgitt når arrangører absolutt skal tyne så mye penger som mulig ut av enkeltpersoner, så jeg kommer neppe til å betale 850 spenn for en billett nei. Sleng på et par hundre kroner så kommer man seg på til Wacken og kan se maiden, gorgoroth ++. Ikke utenkelig at det blir bergenstur i sommerferien, men da blir det Hole in the sky-festivalen. En weekend på HITS koster jo mindre enn metallica-konserten.

Skrevet

Hvorti er det? :D

Skrevet

Hadde jeg vært i Norge 16.juli hadde jeg GARANTERT vært i Bergen og på Metallica!!

Men, her sitter jeg stuck i USA... :( Har vært på Metallica de to siste gangene de har vært i Norge, og må si at å betale 850,- for en Metallica billett hadde jeg glatt gjort!!! Jeg hadde sikkert betalt 2000,- for en billett også, men så er jeg en ENORM Metallica fan også da.. ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …