Skrevet 4. februar 2008 17 år Siden vi hadde en slik post på Iron Maiden så tenkte jeg kanskje å lage en slik til Metallica også. Fikk heldigvis sikra meg billetter i fritimen på skolen i dag, så dette blir enormt!
Skrevet 4. februar 2008 17 år En i klassen skal, for meg hadde det vært utenkelig å få dratt med meg de treige foreldrene mine til Bergen på Metallica anyways.
Skrevet 4. februar 2008 17 år Blir bare oppgitt når arrangører absolutt skal tyne så mye penger som mulig ut av enkeltpersoner, så jeg kommer neppe til å betale 850 spenn for en billett nei. Sleng på et par hundre kroner så kommer man seg på til Wacken og kan se maiden, gorgoroth ++. Ikke utenkelig at det blir bergenstur i sommerferien, men da blir det Hole in the sky-festivalen. En weekend på HITS koster jo mindre enn metallica-konserten.
Skrevet 4. februar 2008 17 år Blir nok ikke Metallica på meg grunnet prisen! Har heller skaffet meg billetter til Foo Fighters i Bergen og gleder meg sykt!
Skrevet 4. februar 2008 17 år Kunne tenkt meg å se Metallica live en gang, men 850kr for en billett er helt uaktuelt, så godt liker jeg dem ikke...
Skrevet 4. februar 2008 17 år Kan stå utenfor og høre like mye. Hører de sikkert like godt over hele sentrum.
Skrevet 4. februar 2008 17 år Hadde jeg vært i Norge 16.juli hadde jeg GARANTERT vært i Bergen og på Metallica!! Men, her sitter jeg stuck i USA... Har vært på Metallica de to siste gangene de har vært i Norge, og må si at å betale 850,- for en Metallica billett hadde jeg glatt gjort!!! Jeg hadde sikkert betalt 2000,- for en billett også, men så er jeg en ENORM Metallica fan også da..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.