Skrevet 3. februar 2008 16 år er det ikke mye enklere å bare fly med Microsoft FS isteden usikker om det finnes men du kan prøve vår gode venn google..
Skrevet 3. februar 2008 16 år er det ikke mye enklere å bare fly med Microsoft FS isteden usikker om det finnes men du kan prøve vår gode venn google.. YS flight simulation 2000 er da mye bedre enn MSFS! Fysikk og grafikk-messig. :whistle:
Skrevet 3. februar 2008 16 år er det ikke mye enklere å bare fly med Microsoft FS isteden usikker om det finnes men du kan prøve vår gode venn google.. YS flight simulation 2000 er da mye bedre enn MSFS! Fysikk og grafikk-messig. :whistle: Også er det kanskje mulig å fly i multiplayer også? FSX suger løk på det området fordi man hengte seg på et system "Gamespy" som ikke holder mål. GAMESPY - DISCONNECTING PEOPLE
Skrevet 3. februar 2008 16 år Forfatter Hehe Det som er at jeg skal ut og reise i mårra og dan ettr det Da orker jeg ikke å ta med meg saiteken så da bruker jeg heller YS2000 Men er det noen som kan svare på spørsmålet eller? Har prøvd google, men finner ikke noe
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.