Skrevet 3. februar 2008 16 år Jeg var i dag på min vanlige tur for å få sendt av gårde ordrer fra shoppen (brevpost-sendinger), og da oppdager jeg til min forbauselse at skiltet på postkassen ved hovedpostkontoret i Bodø ikke lenger viser noen tømming på Søndag. Jeg dro da videre til postterminalen på flyplassen, og det viser seg at ikke den heller blir tømt på søndager. Når jeg så sjekker nettsiden til Avinor ser jeg at det ikke går noe postfly fra Bodø til Oslo på Søndag..... Er det noen som har peiling på når posten / West Air har endret rutene slik at de ikke lenger frakter post til Oslo på Søndager? Det kunne jo være greit å vite før jeg hamrer løs på posten i morgen for å få en forklaring på dette.
Skrevet 3. februar 2008 16 år Dag, også de bedriftspakkene vi bestiller av deg som skal leveres mellom kl.17 og kl.21, kommer vanligvis på døra rundt kl.13 når man er på skole / jobb..
Skrevet 3. februar 2008 16 år Forfatter Det har sin enkle forklaring: Enkelte postnumre har bare delvis dekning av På døren tjenesten (Ditt er nok ett av disse), og da valgte jeg å ta disse postnumrene med som "gyldig" adresse for denne tjenesten. Når noen da bestiller en På døren sending hvor adressen faller utenfor dekningen sendes den i stedet som bedriftspakke Dør til Dør. Disse sendingene sendes fram like fort som På døren, men de vil bli forsøkt utlevert på dagen i stedet for på kvelden.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.