Skrevet 3. februar 2008 16 år Nå tenkte vel du British Airways med en gang Les artikkelen her, og se om du hadde rett eller ikke...
Skrevet 3. februar 2008 16 år Nå tenkte vel du British Airways med en gang Les artikkelen her' date='[/url'] og se om du hadde rett eller ikke... Hvorfor skulle man umiddelbart tenke på BA som Europas verste flyselskap? :confused:
Skrevet 3. februar 2008 16 år Nei, jeg tenker absolutt ikke på BA, snarere på noe lugubert fra øst-europa. Og det trengs ikke to like poster, bare sleng verste flyplass og selskap under samme post i dette tilfellet.
Skrevet 3. februar 2008 16 år TAP = Take Another Plane Fersk erfaring fra Oslo-Brasília t/r i desember. Tror det var noe forhastet at jeg skaffet meg Frequent Flyer card hos dem.
Skrevet 3. februar 2008 16 år Forfatter TAP = Take Another Plane Fersk erfaring fra Oslo-Brasília t/r i desember. Tror det var noe forhastet at jeg skaffet meg Frequent Flyer card hos dem. fortell mer.. hørtes spennende ut...
Skrevet 3. februar 2008 16 år Lurer også på hvorfor man skal tenke BA når man leser overskriften Frode? BA var ikke i mine tanker engang.
Skrevet 3. februar 2008 16 år Forfatter Mener å huske at BA var verst for ikke lenge siden i en eller annen avstemmning.... var derfor jeg valgte det...
Skrevet 3. februar 2008 16 år BA er et flott og profesjonellt selskap, er vel mere bagasjeproblemene (spesiellt på LHR) som gjør at mange tenker negativt når man hører BA. På det området har det jo virkelig vært ille, og siden BA naturlig nok er den største operatøren - blir det dermed også plenty av bagasje som blir forsinket/borte osv.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.