Mads Hjemmen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hvilket merke er best og hvordan mobiltelefon har du??? Jeg har: Nokia 5610(kjøpt i går) Siter
Sindre Holberg Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har N70(nokia) Synes den er meget bra! Eneste - er at den er litt treg Siter
Marius Helstad Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Akuratt nå har jeg Sony Ericsson K750i pga min HTC Touch er på reparasjon ^^. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Nokia suger, har brukt dette i alle år, i fjor testa jeg Sony, aldri mere Nokia......og jeg ringer mobil for 100K i året....min mening Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Geir, jeg er nesten helt enig! Å si at Nokia suger er en sterk overdrivelse, tross alt, den gamle generasjonen var fantastisk, og da tenker jeg på 3310 og de andre gamle traverne. 3310 er for øvrig den telefonen jeg noen sinne har hatt lengst, hadde en i 4 år! I tillegg har de N95, som jeg har forstått er en fantastisk telefon, uten at jeg kan svare bekreftende på det. Men der stopper det. Da jeg kjørte drosje, brukte sjefen en N73 som drosjetelefon, og å slå av og på den for hver gang jeg skulle på jobb, var et mareritt! Det tok opp til 2,5 min. fra jeg slo den på til den var operativ. Uansett, har selv en sony Ericsson W960, og har til dags dato ikke vært mer fornøyd med en telefon! MP3 spilleren er et kapittel i seg selv! Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg gikk fra Nokia til SE for 4 år siden og jeg lover deg at jeg aldri skal tilbake til Nokia. Om jeg går over til noe annet merke skal vi ikke se bort ifra, men aldri mer Nokia. Siter
K J Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Nokia synes jeg er lidt konservative i deres interface-design, i hvert fald på de billigere modeller. Man kan sige, at Nokia er som Windows, hvor Sony-Ericsson er mere som Apple. Min første mobil var en Ericsson, og den var ikke nogen succes. Min anden var en Nokia, som jeg havde i over tre år, indtil batteriet begyndte at svigte. Nu har jeg en 3110. Jeg er vældig godt tilfreds med Nokia, men stiller heller ikke de store krav. Sender højst 500 sms'er om året. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Har en Sony Ericsson K610i nå, som jeg er fornøyd med. Før det har jeg hatt Nokia 3310 og 3510i, og sistnevnte må vel være den mest robuste og feilfrie mobil jeg noen gang har hatt. Hadde aldri noen problemer med den, selv om den gikk i gulvet noen ganger. Eneste grunnen til at jeg bytta var at den rett og slett blei for gammal... :grin: Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hadde Nokia først jeg og, men gikk over til SE etterhvert. Akkurat nå har jeg 810i, og tidligere 750i. Eneste problemet er vel joystickene som ikke fungerer som de skal etter ett til to år... Siter
JM Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har kun hatt Nokiamobiler siden min første mobil, og har aldri hatt noen problemer eller tull med noen av dem! Har nå en Nokia N95 som jeg er kjempefornøyd med Siter
Timmy Brandt Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Vilken mobil är bäst ?? ....... Hur långt är ett snöre ?! Den som kör Volvo tycker om Volvo. Den som flyger Boeing (pilot) tycker om Boeing. Den som har en SE tycker om SE, den med Nokia tycker om Nokia. Systern har en SE där knapparna gick sönder på, hon tog då och använde sin reservtelefon (NOKIA) och är mer nöjd med den en med hennes SE. Jag har haft Motorola, SE, Samsung och nu Nokia 6110 Navigator (min 10 Nokia?) och jag har aldrig haft nått att klaga på vad gäller Nokia. Jeg har kun hatt Nokiamobiler siden min første mobil' date=' og har aldri hatt noen problemer eller tull med noen av dem! Har nå en Nokia N95 som jeg er kjempefornøyd med [/quote']Akta bara så du inte jämför GPS´en med 6110 Navigator... för du kommer vilja byta Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Eneste problemet er vel joystickene som ikke fungerer som de skal etter ett til to år... Derfor velger man modellene uten joystick.. Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Som nevnt er smaken som baken. Bytta nettopp ut min N95 med en N95 8GB. Synes dette er den mest komplette telefonen til mitt bruk.... Siter
Lars B. Frostad Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Min første var en grusom svær Ericsson-kladd, firkantet tung og fæl! Så en av disse tynne Ericsson, som kunne slåes delvis sammen. Så ble det div. Nokia telefoner, for ett år siden hadde jeg Nokia 6610i (og før det: 6610 - uten "i"). Gikk så over til SonyEricsson for ett år siden, har nå SonyEricsson K610i og er nok mer fornøyd med SE totalt sett enn Nokia. Langt bedre stand-by tid på SE-mobilen, og kvalitetsfølelsen er mer tilstede. Neste blir nok SonyEricsson K850i , men har hørt det har vært en del "firmware" problemer med denne - er det noen som har noe å tilføye eller bruker-erfaringer med denne, så kom gjerne med det! Har denne disse "joystick"-problemene, som flere SE-mobiler har hatt? Er altså denne jeg evt. tenker å bytte til: Rått med 5 megapixler, like mange som på mitt Ixus-kamera - utviklingen er rå ja! Må innrømme jeg også har et alternativ til K850i, dersom denne kan vise seg å være et dårlig valg. Sikler også på denne Nokia-telefonen, som virkelig er flott: Nokia 6500 Classic (ikke "slide"-utgaven): Denne har faktisk 1GB minne som standard, villt! Siter
Steinar Grindstein Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Nokia her. Har Nokia 6233. Min andre av den modellen faktisk. Har kunn hatt Nokia de siste 8 årene, å kommer nok til å fortsette med Nokia. Er strålende fornøyd med dem. Lader en gang i uka. Snakker jeg mye blir det to ganger i uka. Siter
Nicklas Winger Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Har hatt Sony Ericsson siste halvannet år og er knallfornøyd! Super kvalitet. (W810) Nå skal det byttes, og valget faller antakeligvis på HTC Touch Cruise =) Vil prøve noe nytt, og trenger noe for å holde styr på avtaler og kontakter Siter
Åge Storli Berg Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Sony Ericsson her, og er godt fornøyd. Min forrige telefon(K700i) med "vanlig" joystick hadde jeg på service 2 gang på 2 år grunnet joysticken. Ellers veldig fornøyd. Min nye telefon, Sony Ericsson T650i, som jeg er meget fornøyd med. Siter
AMO Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har akkurat samme telefon som Åge her, bare i blå farge Jeg er også storfornøyd! Telefonen er forholdsvis dyr sett i forhold til funksjonene på den, men nå var min selger også såpass ærlig og innrømmet før jeg tok mitt valg at man betaler gjerne en tusenlapp for designet, noe jeg gladelig gjorde, og jeg angrer ikke et sekund! Telefonen har likevel masse funksjoner, den er pen å se på, stilren med ripefrie glassoverflater, mye standbytid, og mange muligheter. Jeg har hatt SE i mange år nå, og nå like før jul har vært det eneste øyeblikket på mange år at jeg faktisk snuste litt på Nokia. Men da jeg fikk vite at N95(som jeg vurderte) var litt treg, da tvilte jeg ikke et sekund. Er det noe SE er flinkere på enn Nokia i de fleste tilfeller etter min mening, så er det kapasiteten, Nokias telefoner er som en Lada i forhold til SE når det kommer til hastighet i prosessene i selve telefonen. Men det er da min mening Siter
Audun Braastad Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Har Nokia 6300, og er veldig fornøyd med den Siter
Mads Hjemmen Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Skrevet 4. februar 2008 Min første var en grusom svær Ericsson-kladd' date=' firkantettung og fæl! Så en av disse tynne Ericsson, som kunne slåes delvis sammen. Så ble det div. Nokia telefoner, for ett år siden hadde jeg Nokia 6610i (og før det: 6610 - uten "i"). Gikk så over til SonyEricsson for ett år siden, har nå SonyEricsson K610i og er nok mer fornøyd med SE totalt sett enn Nokia. Langt bedre stand-by tid på SE-mobilen, og kvalitetsfølelsen er mer tilstede. Neste blir nok SonyEricsson K850i , men har hørt det har vært en del "firmware" problemer med denne - er det noen som har noe å tilføye eller bruker-erfaringer med denne, så kom gjerne med det! Har denne disse "joystick"-problemene, som flere SE-mobiler har hatt? Er altså denne jeg evt. tenker å bytte til: [img']https://static.dangaard.no/images/Sony_Ericsson/Mobiltelefoner/K850i/blue/120.jpg[/img] Rått med 5 megapixler, like mange som på mitt Ixus-kamera - utviklingen er rå ja! Må innrømme jeg også har et alternativ til K850i, dersom denne kan vise seg å være et dårlig valg. Sikler også på denne Nokia-telefonen, som virkelig er flott: Nokia 6500 Classic (ikke "slide"-utgaven): Denne har faktisk 1GB minne som standard, villt! K850i ar faktsik touch screen på menyvalg og diverse knapper, men synes faktsik denne telefonen er for stor og klumpete..... hehe.. Siter
geir.albrektsen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Har sony ericson k810i er ikke fornøyd med denne pga den skrur seg av i hytte og pine og låser seg totalt av og til.Noen som har hatt samme problem eller telefonen er kjøpt i august 2007 Siter
Mads Hjemmen Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Skrevet 4. februar 2008 Har sony ericson k810i er ikke fornøyd med denne pga den skrur seg av i hytte og pine og låser seg totalt av og til.Noen som har hatt samme problem eller telefonen er kjøpt i august 2007 Hadde samme problem med min gamle K600i. Den skrudde seg av som den ville, og dro til men noen skikkelige "klikk" noen ganger...den gikk nesten i veggen :mad: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Har også hatt SE, da en K810i som klikket som en annen over her sier. Den slo seg av og på igjen av og til, noen ganger under samtaler også. Helt uten vidre gjorde den dette. Jeg mistet plutselig også dekninge, så 2 sek senere kom den tilbake. Flere som har vært plaget med samme med SE telefoner. Nå har jeg en Nokia N80, og er kjempe fornøyd. Kanskje litt tykk telefon, men den fungerer slik en telefon skal, og jeg er glad for at jeg gikk over til Nokia. Bedre brukervennlighet, også når det kommer til å få hjelp fra support. Siter
Vegard Mardahl Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Akkurat nå har jeg en Nokia N95 og er fornøyd, men den mobilen som er best når det gjelder mobil er Nokia N90 den er det beste innefor mobil jeg har opplevd fram til nå. hadde det ikke vært for at jeg mistet den i sjøen så...... Siter
Johan Clausen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Startede med en Alcatel. Fik den af min morfar engang for nogle år siden. Da antennen gik i stykker fik en Nokia 3310, og siden da har jeg bare opgraderet. 3510i, 6060 og så 6030. Nu har jeg så en 6300 og er mye tilfreds. Eneste grund til jeg ikke har haft andet er, at jeg ikke hverken ringer eller SMS'er mye, også er Nokia's menusystem det samme på alle de mobiler jeg har haft fra dem. Har du haft en Nokia har du prøvet menysystemet og måden de sytres på, på dem alle. Siter
AMO Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 ... også er Nokia's menusystem det samme på alle de mobiler jeg har haft fra dem. Har du haft en Nokia har du prøvet menysystemet og måden de sytres på' date=' på dem alle. [/quote'] Nå har vel Nokia skiftet menysystem og utseende flere ganger enn jeg har skiftet mobil de siste fem årene. Men det varierer jo selvsagt, det er jo samme menysystem på noen telefoner fra Nokia, mens det er et annet på andre telefoner fra samme produsent. Da jeg tittet på en Nokia like før jul, så skjønte jeg ikke bæret av menyen til å begynne med, ettersom den var så annerledes enn sist jeg så på en Nokia. Men når man er blitt vant til det(jobbtelefonene våre er Nokia), så går det noenlunde greit Siter
Johan Clausen Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jada. De har da skiftet flere gange. Men ideen bak er stadig den samme. Derfor ligner de hinanden mye de forskellige menyer fra Nokia. Kan du navigere i en, kan du i dem alle, og tasterne har stadig de samme funktioner. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 ... også er Nokia's menusystem det samme på alle de mobiler jeg har haft fra dem. Har du haft en Nokia har du prøvet menysystemet og måden de sytres på' date=' på dem alle. [/quote'] Nå har vel Nokia skiftet menysystem og utseende flere ganger enn jeg har skiftet mobil de siste fem årene. Men det varierer jo selvsagt, det er jo samme menysystem på noen telefoner fra Nokia, mens det er et annet på andre telefoner fra samme produsent. Da jeg tittet på en Nokia like før jul, så skjønte jeg ikke bæret av menyen til å begynne med, ettersom den var så annerledes enn sist jeg så på en Nokia. Men når man er blitt vant til det(jobbtelefonene våre er Nokia), så går det noenlunde greit Man kan også skifte meny systeme, kan ivertfall det på min nokia. Kan få menyen til å se ut som standar 5110 - 6110 meny om jeg vil. De ordentlig gamle grønn/svarte menyene Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.