Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å funderer om jeg kanskje skal begynne å redigere noen filmklipp å sette de sammen til ett lengre filmklipp, samt sette inn noen bilder.

Regner med en del av dere har gjort noe lignende tidligere, med blandet suksèe, men er det noen som har anbefalinger på videoredigerinsprogram jeg kan bruke? :)

Skrevet

Adobe Premiere er min favoritt, men det kan være litt overkill for det du beskriver. Hvis du etterhvert planlegger å ta videoredigeringen et steg videre enn bare klipp og lim, så er Premiere et fantastisk program å rote seg borti. Hver gang jeg bruker det så finner jeg noe nytt :D

Skrevet

Dersom du har nokre kroner å svi av på redigeringsprogram, så gå for Adobe Premiere. Det er ette mi meining i toppklasse av redigeringsprogram med uendelege moglegheiter. Og det er ikkje så avansert som det kan sjå ut til i starten.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...