Ivar Skaugstad Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Sitter her å funderer om jeg kanskje skal begynne å redigere noen filmklipp å sette de sammen til ett lengre filmklipp, samt sette inn noen bilder. Regner med en del av dere har gjort noe lignende tidligere, med blandet suksèe, men er det noen som har anbefalinger på videoredigerinsprogram jeg kan bruke? Siter
Åge Storli Berg Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg foretrekker Sony Vegas til videoredigering Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Adobe Premiere er min favoritt, men det kan være litt overkill for det du beskriver. Hvis du etterhvert planlegger å ta videoredigeringen et steg videre enn bare klipp og lim, så er Premiere et fantastisk program å rote seg borti. Hver gang jeg bruker det så finner jeg noe nytt Siter
TOS Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Dersom du har nokre kroner å svi av på redigeringsprogram, så gå for Adobe Premiere. Det er ette mi meining i toppklasse av redigeringsprogram med uendelege moglegheiter. Og det er ikkje så avansert som det kan sjå ut til i starten. Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Vil anbefale Final Cut Pro. Hvis du vil ha en rimeligere løsning kan du gå for Premiere. Siter
Håkon Aarøen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Tror faktisk Premiere har bedre støtte for ulike typer formater og kodeker, om hensikten din er å sette sammen klipp fra "her og der". H Siter
Marius Helstad Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Vil anbefale Final Cut Pro. Problemet er jo at Ivar ikke har Mac da... Ivar, jeg anbefaler Sony Vegas. Siter
Jon L Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 bruker selv Premiere til mine filmer, genialt program Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.