Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

VK2 allmenn med matte, fysikk og IT ved Nordstrand VGS i Oslo. I tillegg jobber jeg deltid som Flash-programmerer i et lite lokalt firma, tar en del oppdrag som gitarist og spiller i to band og skriver for lokalavisa i ny og ne.

Drømmene går litt hit og dit, en form for informatikkstudium med fysikk- og matterelasjoner er vel kanskje det mest aktuelle akkurat nå.

Skrevet

Går VKII (Neste år heter det VG3 for dere som går VG2 nå) ved Danielsen Videregående Skole i Bergen sentrum. Har søkt meg inn i luftforsvaret nå og skal snart på opptaksprøve. Ellers jobber jeg mot en forhåpentligvis karriere innen luftfart, helst flygeryrket. Jobber i tillegg til skole på Spar Bønes ;)

Skrevet

Går på flyskule, NEAR\\NAIA. Nermar meg slutten på skulen her i USA, og skal ta til som instruktør i løpet av ei nmånads tid. Ser for meg ei framtid på brua av eit fly.

Skrevet
Alt muligmann i Servisair; Dispatch' date=' OPS og checkin. Starter i Røros Flyservice 3MARS som Operasjonsassistent og leser ambulansefaget på si'. [/quote']

Da er man godt 3 måneder ute i ny jobb, og stillingsbeskrivelsen sier; OperasjonsCoordinator! Flott :)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg jobber som Vaktmester, føles slik ut ihverfall.... :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...