Johan Holmseth Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 VG1 Medier og Kommuniksasjon Ellers så er det mikro lappen som opptar meg for tiden Planer om å søke PEA eller NAIA etter vgs. Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Er i ferd med å ferdigstille Ph.D-avhandlingen min i informatikk. Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 VK2 allmenn med matte, fysikk og IT ved Nordstrand VGS i Oslo. I tillegg jobber jeg deltid som Flash-programmerer i et lite lokalt firma, tar en del oppdrag som gitarist og spiller i to band og skriver for lokalavisa i ny og ne. Drømmene går litt hit og dit, en form for informatikkstudium med fysikk- og matterelasjoner er vel kanskje det mest aktuelle akkurat nå. Siter
David Gabrielsen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Jobber som utvikler for Link Solution Center. (datanerd) Siter
Fredrik Bachke Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Statsvitenskap ved Universitetet i Tromsø, skal søke på Rettsvitenskap til høsten. Ellers jobber jeg for SAS Ground Services på Tromsø Lufthavn og på Level 44(en uteplass). Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Paralellklassen til Vegard Blir vel fysikk, kjemi og matematikk neste år. Siter
Vidar Martinsen Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Fulltids helikopter student! Holder på med CPL'n nå! Livet er herlig! :cool: Siter
Kristian Wålberg Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Tjenestegjør for øyeblikket i utlandet, men jobber også til daglig i Forsvaret hjemme i Norge. Siter
Kai Dreyer Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 Hehe, det var en masse forskjellige yrker folk var i her gitt Siter
Thomas Hjelset Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Går VKII (Neste år heter det VG3 for dere som går VG2 nå) ved Danielsen Videregående Skole i Bergen sentrum. Har søkt meg inn i luftforsvaret nå og skal snart på opptaksprøve. Ellers jobber jeg mot en forhåpentligvis karriere innen luftfart, helst flygeryrket. Jobber i tillegg til skole på Spar Bønes Siter
Magnus Wiik Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Tar en årsmodul i Engelsk språk og litteratur på Høgskolen i Bodø, med en bachelor som mål i framtida.. Siter
Audun Braastad Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Tror jeg glemte å nevne at jeg er freelance fotograf og journalist i Ås Avis Siter
Stian Hjorth Horseng Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Er for øyeblikket instruktør på NAIA Siter
Alexander Storvig Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Går skole, 2. Bachiller(2VGS) og søker jobb uten hell. Hehe' date=' det var en masse forskjellige yrker folk var i her gitt [/quote'] Hadde vært mer overrasket viss alle hadde hatt de samme yrkene... Siter
michael8210 Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Akkurat nå er jeg inne til førstegangstjeneste. Er oppe i Nord-Norge...nærmere bestemt Kirkenes. I Garnisonen I Sør-Varanger. Håper på å bli grensejeger...det kan bli mye morro. Siter
Ola H. Skjellnan Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 VG1 - studiespes. neste år--> VG2 Realfag, med IT, Fysikk, samfunnsmatematikk, og Internasjonal engelsk. Siter
Knut Einar Sylte Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 LTT-Fullmektig Bodø ATCC. Tidligere grenader ved Bodø Hovedflystasjon. Siter
TOS Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Går på flyskule, NEAR\\NAIA. Nermar meg slutten på skulen her i USA, og skal ta til som instruktør i løpet av ei nmånads tid. Ser for meg ei framtid på brua av eit fly. Siter
Roy Halvorsen Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Sluttet i tungtrafikken i fjor høst. Jobber nå som Helikoptermekaniker og går på skole. Flyr også Heli Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jobber som selvstendig næringsdrivende i egen bedrift, hvor jeg tilbyr tjenester innen etterarbeid for video. Tar også på meg enkel websidesnekkering og fotografering når videoen går treigt. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Alt muligmann i Servisair; Dispatch' date=' OPS og checkin. Starter i Røros Flyservice 3MARS som Operasjonsassistent og leser ambulansefaget på si'. [/quote'] Da er man godt 3 måneder ute i ny jobb, og stillingsbeskrivelsen sier; OperasjonsCoordinator! Flott Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg jobber som Vaktmester, føles slik ut ihverfall.... :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg for min del har skiftet jobb. Jobber nå for Røros flyservice på BDU, vi har rotasjon som tilsier at vi arbeider like mye både på trafikk som på ramp. Ute og inne med andre ord, kjempe jobb Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 VG1 - Studiespesialisering her og. (allmennfag for dere over 50år :whistle:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.