Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 101
  • Visninger 1,7k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

VK2 allmenn med matte, fysikk og IT ved Nordstrand VGS i Oslo. I tillegg jobber jeg deltid som Flash-programmerer i et lite lokalt firma, tar en del oppdrag som gitarist og spiller i to band og skriver for lokalavisa i ny og ne.

Drømmene går litt hit og dit, en form for informatikkstudium med fysikk- og matterelasjoner er vel kanskje det mest aktuelle akkurat nå.

Skrevet

Statsvitenskap ved Universitetet i Tromsø, skal søke på Rettsvitenskap til høsten.

Ellers jobber jeg for SAS Ground Services på Tromsø Lufthavn og på Level 44(en uteplass).

Skrevet

Går VKII (Neste år heter det VG3 for dere som går VG2 nå) ved Danielsen Videregående Skole i Bergen sentrum. Har søkt meg inn i luftforsvaret nå og skal snart på opptaksprøve. Ellers jobber jeg mot en forhåpentligvis karriere innen luftfart, helst flygeryrket. Jobber i tillegg til skole på Spar Bønes ;)

Skrevet

Går skole, 2. Bachiller(2VGS) og søker jobb uten hell.

Hehe' date=' det var en masse forskjellige yrker folk var i her gitt :) [/quote']

Hadde vært mer overrasket viss alle hadde hatt de samme yrkene... ;)

Skrevet

Akkurat nå er jeg inne til førstegangstjeneste. Er oppe i Nord-Norge...nærmere bestemt Kirkenes. I Garnisonen I Sør-Varanger. Håper på å bli grensejeger...det kan bli mye morro.

Skrevet

Går på flyskule, NEAR\\NAIA. Nermar meg slutten på skulen her i USA, og skal ta til som instruktør i løpet av ei nmånads tid. Ser for meg ei framtid på brua av eit fly.

Skrevet

Jobber som selvstendig næringsdrivende i egen bedrift, hvor jeg tilbyr tjenester innen etterarbeid for video. Tar også på meg enkel websidesnekkering og fotografering når videoen går treigt. :)

Skrevet
Alt muligmann i Servisair; Dispatch' date=' OPS og checkin. Starter i Røros Flyservice 3MARS som Operasjonsassistent og leser ambulansefaget på si'. [/quote']

Da er man godt 3 måneder ute i ny jobb, og stillingsbeskrivelsen sier; OperasjonsCoordinator! Flott :)

Skrevet

Jeg jobber som Vaktmester, føles slik ut ihverfall.... :grin:

Skrevet

Jeg for min del har skiftet jobb.

Jobber nå for Røros flyservice på BDU, vi har rotasjon som tilsier at vi arbeider like mye både på trafikk som på ramp. Ute og inne med andre ord, kjempe jobb :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …