Andreas Nysveen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Går VK2 almennfaglig studieretning. Skal på opptak til forsvarets flyskole om et par uker. Dersom jeg ryker derfra, eller de trosser legen og hiver meg ut grunnet opperert rygg, kommer jeg til å søke opptak til flygelederutdanning hos Avinor. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Alt muligmann i Servisair; Dispatch, OPS og checkin. Starter i Røros Flyservice 3MARS som Operasjonsassistent og leser ambulansefaget på si'. Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Matroslærling på oljetankeren MT Evi Knutsen i Ugland Siter
Nicklas Winger Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Studerer eiendomsmegling på Bi, heltid. Jobber deltid på Spaceworld ved siden av, som en liten studieinntekt Flygerdrømmen ble lagt på hylla for noen år tilbake. Siter
Martin Svarstad Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Går siste året på allmenn med engelsk, fysikk og matte som fordypningsfag. Skal til oslo neste helg på opptak til luftforsvarets flygeskole! Det blir spennende. Hvis ikke det går blir det økonomi og administrasjon gjerne i england eller et annet sted i utlandet. Siter
Stian Haabeth Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 VG2 Studiespesialisering med realfag fordypning' date=' deltids ansatt på Posten norge og nå nettopp Norport Handling på ENZV :grin: [/quote'] Har du fått jobb i Norport? Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Seniorkonsulent ved SAS Reisesenter i Oslo. Ble med på flyttelasset fra Braathens der jeg jobbet i endel år. Har ca 10 år på baken her i selskapet nå tilsammen. Ellers noe freelance fotografering på si. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 VG2 studiespesialiserende med realfagene matematikk R1, fysikk, biologi, og i tillegg engelsk. Siter
Rasmus Spanne Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Har du fått jobb i Norport? Jepp! Skal jobbe i insjekk med passasjer service arbeid med det første Får vi se om det ikke blir ramp eller gate etter hvert Siter
Stian Haabeth Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Gratulerer. Velkommen skal du være. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Fjerde halvår som industrimekanikerlærling. Ferdig i juni Siter
K L Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 It konsulent ved Det norske Veritas(DNV)jobber med global it støtte og i nettverksteamet Siter
Lars Hassel Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 VG Maritimefag på skoleskipet Sjøkurs, til sommeren så er det motormann lærlling som vil bli greia;) Ellers så er HV-ungdommen! så noen andre reklamere så sånn BTW er det noen her som jobber eller kjenner noe til RCCL? Royal caribbean cruise lines! Siter
Mads Hjemmen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Driver med noe så kjedelig som 10klasse på ungdomskolen :grin: Siter
Richard Schumann Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jobber som servicesjef i et firma som heter Datainstituttet AS, og kjører Sogn og Fjordane på kryss og tvers for Siemens også, og løser it-problemer hos firmaer som Statoil, Narvesen, Ica, Lidl, Skatteetaten, NAV, Politiet etc. Siter
Jan Fjeld Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Implementerer IP telefoni og nettverk i nord europa. Siter
JM Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er halvveis på utdannelsen min på Politihøgskolen, og for tiden ute i praksis i Østfold! Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Driftskonsulent, IKT ved Helse Vest IKT... Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Er nyutdannet hjelpepleier som arbeider i psykiatrien, senere skal jeg studere teologi eller sykepleien. Men, har også planer om å starte på ambulansefag nå til høsten Av ulønnet arbeid når det gjelder økonomi sitter jeg som lokal leder for Unge Høyre her i Troms Ser forrestan at det er mange her inne som arbeide som bussjåfør, er det noe med å ha kontroll over noe stort som transportere mange mennesker? Siter
Morten Alexsander Hovik Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Har gått Vg1 elektrofag og nå går jeg Vg1 TIP (mekken), Blir mitt siste skole år, har beståt MEF kurset sånn gjør at jeg kan kjøre alt fra gravemarskin til hjulaster så jeg blir nok å sitte plantet i en Cat graver til sommeren Siter
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 2. februar 2008 Premium Medlem Skrevet 2. februar 2008 jeg er utdannet lastebilmekaniker og har jobbet hos wist last og buss as i siste 10 år. Siter
Geir G Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jobber som bussjåfør i Tide Buss Kjører du 11-ruten? Er avisbud,morgenbud, for Bergens Tidene (som inkluderer fem andre aviser). Ellers går det i VG1... Siter
Thomas Eik Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg går VG2 automatisering nå Neste år blir det nok automasjon Drømmen er jo bli flyger :D hehe Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Kjører nå budbil for DHL Express bergen, og er oppe på flesland for å hente ut posten fra frakteflyet vårt om morgenen. Har rute fra Lagunen og så følger jeg østsiden ned til Kalfarveien. Har også hatt sentralblokken på Haukeland Sykehus, men den er det en annen som har tatt over. For det ble rett og slett for mye. Drømmen er å kunne sitte og produsere musikk på heltid. Men penger må man ha for å begynne en plass... Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Ser forrestan at det er mange her inne som arbeide som bussjåfør' date=' er det noe med å ha kontroll over noe stort som transportere mange mennesker? [/quote'] For min del stemmer det ganske bra. Det med å ha kontroll over noe så stort er en fin ting å vite. Jeg er på sentrumsgruppen,det vil si at jeg og 8 andre har kjører Sentrumsrunden og Serviceruta fast, så for min del er det mest gamle pensjonister som kommer om bord i bussene vi kjører der, og de skravler mest med hverandre om hvor gjev bussen er, og om hvor flinke vi er som klarer å manøvrere bussen forbi de trange passasjene ved sykehuset. :blush: Det var en som døpte om Serviceruta til RullatorTerroristRuta, fordi at da de kjørte den ruta med de gamle Mercedes bussene, så hadde han med seg totalt 11 rullatorer bak i bussen! :grin: Jeg for min del har hatt 4 rullatorer og ei barnevogn på det meste i den bussen vi kjører der nå. Jeg kaller det for Pensjonistekspressen. :grin: Siter
Mathias Ganss Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Studerer Statsvitenskap på Universitetet i Oslo Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 VG2 Studiespesialisering med realfag fordypning' date=' deltids ansatt på Posten norge og nå nettopp Norport Handling på ENZV :grin: [/quote'] Second that! Samme klasse. Tilsynsvakt for Stavanger Kommune, og søkt på Norport Handeling! Siter
Hans Nikolai Førde Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Rettsvitenskap (juss) på 3. året. Fengselsbetjent på Ila landsfengsel deltid - når jeg har tid Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.