Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går VK2 almennfaglig studieretning.

Skal på opptak til forsvarets flyskole om et par uker. Dersom jeg ryker derfra, eller de trosser legen og hiver meg ut grunnet opperert rygg, kommer jeg til å søke opptak til flygelederutdanning hos Avinor.

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Går siste året på allmenn med engelsk, fysikk og matte som fordypningsfag.

Skal til oslo neste helg på opptak til luftforsvarets flygeskole! Det blir spennende.

Hvis ikke det går blir det økonomi og administrasjon gjerne i england eller et annet sted i utlandet.

Skrevet

VG Maritimefag på skoleskipet Sjøkurs, til sommeren så er det motormann lærlling som vil bli greia;)

Ellers så er HV-ungdommen! så noen andre reklamere så:P

sånn BTW er det noen her som jobber eller kjenner noe til RCCL? Royal caribbean cruise lines!

Skrevet

Er nyutdannet hjelpepleier som arbeider i psykiatrien, senere skal jeg studere teologi eller sykepleien. Men, har også planer om å starte på ambulansefag nå til høsten :) Av ulønnet arbeid når det gjelder økonomi sitter jeg som lokal leder for Unge Høyre her i Troms :)

Ser forrestan at det er mange her inne som arbeide som bussjåfør, er det noe med å ha kontroll over noe stort som transportere mange mennesker? ;)

Skrevet

Kjører nå budbil for DHL Express bergen, og er oppe på flesland for å hente ut posten fra frakteflyet vårt om morgenen.

Har rute fra Lagunen og så følger jeg østsiden ned til Kalfarveien. Har også hatt sentralblokken på Haukeland Sykehus, men den er det en annen som har tatt over. For det ble rett og slett for mye. :D

Drømmen er å kunne sitte og produsere musikk på heltid. Men penger må man ha for å begynne en plass...

Skrevet

Ser forrestan at det er mange her inne som arbeide som bussjåfør' date=' er det noe med å ha kontroll over noe stort som transportere mange mennesker? ;) [/quote']

For min del stemmer det ganske bra. :) Det med å ha kontroll over noe så stort er en fin ting å vite.

Jeg er på sentrumsgruppen,det vil si at jeg og 8 andre har kjører Sentrumsrunden og Serviceruta fast, så for min del er det mest gamle pensjonister som kommer om bord i bussene vi kjører der, og de skravler mest med hverandre om hvor gjev bussen er, og om hvor flinke vi er som klarer å manøvrere bussen forbi de trange passasjene ved sykehuset. :blush:

Det var en som døpte om Serviceruta til RullatorTerroristRuta, fordi at da de kjørte den ruta med de gamle Mercedes bussene, så hadde han med seg totalt 11 rullatorer bak i bussen! :grin: Jeg for min del har hatt 4 rullatorer og ei barnevogn på det meste i den bussen vi kjører der nå. Jeg kaller det for Pensjonistekspressen. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...