Kai Dreyer Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Hei. Hva er det egentlig folket her inne driver med? Jeg går skole, vg1 elektro, skal inn på vg2 fly. Siter
Jon L Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Gaar paa flyskole gjennom Luftfartsskolen / Phoenix East Aviation i Daytona Beach, Florida. Har PPL for oeyeblikket, og har forhaapentligvis IR om en uke e.l om jeg ikke buster noe =) Siter
Sindre Hansen Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Vg2 Studiespes. med programfag Rettslære,Entprenørskap og Bedriftsutvikling og Næringsøkonomi Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg starter på Phoenix East Aviation i Florida 3. mars. Avreise 25. februar. Gleder meg sinnsykt! Så om noen år, forhåpentligvis styrmann i et eller annet flyselskap...men det var kanskje ikke helt det du spurte om, hehe. Men nå snart begynner jeg på PEA iallefall Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Studerer Informatikk ved Høgskolen i Østfold, siste året. Siter
Audun Braastad Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 VG1 Studiespes. Neste år blir det VG2 Studiespes med media- og informasjonsskunnskap, engelsk og ett fag til som valgfag Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Siste året med allmenn på VGS nå. Har planer om å søke befalsutdanning i forsvaret og flyteknisk på universitetet i Agder. Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Utdannet elektriker, og jobba som det fra 2002 til 2006.. Jobbet som selger på Euronics i Sogndal 2006- sommeren 2007 før jeg reiste over dammen, og går nå på Naia i South Carolina.. Nettopp ferdig med PPLen og begynner snart på IR tenker eg.. Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Studerer Informatikk ved Høgskolen i Bodø, andre året. Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Vg2 Salg, Service og Sikkerhet med fokus på kontorfaget. Flytter til USA til høsten og tar et skoleår der. Siter
Vetle Fosse Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Vg2 Allmennfaglig, realfag, flytter til Kina et år og kommer tilbake for forsvaret! driver ellers med HV-Ungdommen...(for å reklamere litt for dem ) Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 PPL på Kjeller. Leker Chicken med SCANNOR'er og NORSHUTTLE'er på final til 01 til Gardermoen Siter
Johan Clausen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Læser til lærer. Intet med fly, da jeg har en dårlig ryg. Siter
Alexander Nilsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Går på Eiker VGS, innen studiespesialiserende med realfag, VG2 Siter
Arild Oldervoll Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Flyinstruktør på www.theflightschool.com og First Officer for Wings Air Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jobber for tiden i bilbransjen, nærmere bestemt bilpleie hos den lokale VW forhandleren. Er egentlig utdannet matros og har fagbrev som det, så en får se hva framtiden bringer.. hadde egentlig håpet på en karriere innen luftfart, men det ser dårlig ut med tanke på kostnader og mitt syn. Siter
Marius Helstad Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ungdommskole, VG1 ganske snart . Deltid fotograf. Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 VG1 Studiespesialisering, har sololappen for motor og skal bestille ATPL-teorien hos luftfartsskolen på tirsdag. Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Bussjåfør for SB Nordlandsbuss i Bodø. Har tidligere vært både taxisjåfør og budbilsjåfør i Narvik, før jeg fant ut at Bodø skulle bli mitt nye hjemsted. Siter
geir.albrektsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jobber med brønntesting offshore Siter
Marius Sparby Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Nettverks- og Serveradmin/IT Driftskonsulent Siter
Frode Skibrek Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er for tiden arbeidsledig, etter at jeg valgte å flytte til Trondheim for noen år siden. Jobber som jeg kaller det med arbeidsmarkeds-analyse, etter det å finne meg jobb Siter
Rasmus Spanne Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 VG2 Studiespesialisering med realfag fordypning, deltids ansatt på Posten norge og nå nettopp Norport Handling på ENZV :grin: Siter
Steinar Grindstein Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Anleggsmaskinfører. Primært på Gravemaskin å hjullaster. Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jobber som bussjåfør i Tide Buss, men har drømmer som går opp i det blå. Er litt treg med å få ut fingeren for å finne ut om jeg er flyable. Siter
Sindre Holberg Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Her er det ungdomsskole... Er også med i ungdomsrådet, så et tar litt tid.(men har nok til simmen for det ) Siter
Kristian Nafstad Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Siste året på ungdomsskolen. Samt at jeg driver med en del webprogrammering på fritiden (PHP, HTML) og utvikler en SMS Tjeneste. Er også med i Catch-Gamer (frivillig). Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 VG1 her. Snart kjemi, fysikk og R1 matte i VG2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.