Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Gaar paa flyskole gjennom Luftfartsskolen / Phoenix East Aviation i Daytona Beach, Florida.

Har PPL for oeyeblikket, og har forhaapentligvis IR om en uke e.l om jeg ikke buster noe =)

Skrevet

Jeg starter på Phoenix East Aviation i Florida 3. mars. Avreise 25. februar. Gleder meg sinnsykt! :) Så om noen år, forhåpentligvis styrmann i et eller annet flyselskap...men det var kanskje ikke helt det du spurte om, hehe. Men nå snart begynner jeg på PEA iallefall :)

Skrevet

Utdannet elektriker, og jobba som det fra 2002 til 2006.. Jobbet som selger på Euronics i Sogndal 2006- sommeren 2007 før jeg reiste over dammen, og går nå på Naia i South Carolina.. Nettopp ferdig med PPLen og begynner snart på IR tenker eg.. :)

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Studerer Informatikk ved Høgskolen i Bodø, andre året.

Skrevet

Jobber for tiden i bilbransjen, nærmere bestemt bilpleie hos den lokale VW forhandleren. Er egentlig utdannet matros og har fagbrev som det, så en får se hva framtiden bringer.. hadde egentlig håpet på en karriere innen luftfart, men det ser dårlig ut med tanke på kostnader og mitt syn.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...