Skrevet 1. februar 2008 17 år Hei. Hva er det egentlig folket her inne driver med? Jeg går skole, vg1 elektro, skal inn på vg2 fly.
Skrevet 1. februar 2008 17 år Gaar paa flyskole gjennom Luftfartsskolen / Phoenix East Aviation i Daytona Beach, Florida. Har PPL for oeyeblikket, og har forhaapentligvis IR om en uke e.l om jeg ikke buster noe =)
Skrevet 1. februar 2008 17 år Vg2 Studiespes. med programfag Rettslære,Entprenørskap og Bedriftsutvikling og Næringsøkonomi
Skrevet 1. februar 2008 17 år Jeg starter på Phoenix East Aviation i Florida 3. mars. Avreise 25. februar. Gleder meg sinnsykt! Så om noen år, forhåpentligvis styrmann i et eller annet flyselskap...men det var kanskje ikke helt det du spurte om, hehe. Men nå snart begynner jeg på PEA iallefall
Skrevet 2. februar 2008 17 år VG1 Studiespes. Neste år blir det VG2 Studiespes med media- og informasjonsskunnskap, engelsk og ett fag til som valgfag
Skrevet 2. februar 2008 17 år Siste året med allmenn på VGS nå. Har planer om å søke befalsutdanning i forsvaret og flyteknisk på universitetet i Agder.
Skrevet 2. februar 2008 17 år Utdannet elektriker, og jobba som det fra 2002 til 2006.. Jobbet som selger på Euronics i Sogndal 2006- sommeren 2007 før jeg reiste over dammen, og går nå på Naia i South Carolina.. Nettopp ferdig med PPLen og begynner snart på IR tenker eg..
Skrevet 2. februar 2008 17 år Vg2 Salg, Service og Sikkerhet med fokus på kontorfaget. Flytter til USA til høsten og tar et skoleår der.
Skrevet 2. februar 2008 17 år Vg2 Allmennfaglig, realfag, flytter til Kina et år og kommer tilbake for forsvaret! driver ellers med HV-Ungdommen...(for å reklamere litt for dem )
Skrevet 2. februar 2008 17 år PPL på Kjeller. Leker Chicken med SCANNOR'er og NORSHUTTLE'er på final til 01 til Gardermoen
Skrevet 2. februar 2008 17 år Flyinstruktør på www.theflightschool.com og First Officer for Wings Air
Skrevet 2. februar 2008 17 år Jobber for tiden i bilbransjen, nærmere bestemt bilpleie hos den lokale VW forhandleren. Er egentlig utdannet matros og har fagbrev som det, så en får se hva framtiden bringer.. hadde egentlig håpet på en karriere innen luftfart, men det ser dårlig ut med tanke på kostnader og mitt syn.
Skrevet 2. februar 2008 17 år VG1 Studiespesialisering, har sololappen for motor og skal bestille ATPL-teorien hos luftfartsskolen på tirsdag.
Skrevet 2. februar 2008 17 år Bussjåfør for SB Nordlandsbuss i Bodø. Har tidligere vært både taxisjåfør og budbilsjåfør i Narvik, før jeg fant ut at Bodø skulle bli mitt nye hjemsted.
Skrevet 2. februar 2008 17 år Jeg er for tiden arbeidsledig, etter at jeg valgte å flytte til Trondheim for noen år siden. Jobber som jeg kaller det med arbeidsmarkeds-analyse, etter det å finne meg jobb
Skrevet 2. februar 2008 17 år VG2 Studiespesialisering med realfag fordypning, deltids ansatt på Posten norge og nå nettopp Norport Handling på ENZV :grin:
Skrevet 2. februar 2008 17 år Jobber som bussjåfør i Tide Buss, men har drømmer som går opp i det blå. Er litt treg med å få ut fingeren for å finne ut om jeg er flyable.
Skrevet 2. februar 2008 17 år Her er det ungdomsskole... Er også med i ungdomsrådet, så et tar litt tid.(men har nok til simmen for det )
Skrevet 2. februar 2008 17 år Siste året på ungdomsskolen. Samt at jeg driver med en del webprogrammering på fritiden (PHP, HTML) og utvikler en SMS Tjeneste. Er også med i Catch-Gamer (frivillig).
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.