Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil bare kondolere til alle de pårørende til de som var offer for tragedien i USA.

Dette mener jeg flere burde mene. uansett om man mente USA fikk som fortjent eller ikke

DETTE ER USKYLDIG MENNESKER SOM DØR UANSETT OM DET ER I MIDT-ØSTEN ELLER VESTEN [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Skrevet

Må bare få uttrykke mine medfølelser , og avsky mot dette som har skjed jeg oxå..

Jeg snakket med en mann fra New York på IRC i går kvell...Han hadde ikke hørt fra søsteren sin, som var i WTC da dette skjedde.. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Skrevet

Folk fra 20 - 30 etage og nedover hadde visst kommet seg ut

Skrevet

Hei!

Ja, slenger meg på! Dypeste medfølelse med alle som ble berørt av dette.

Men, må også få sagt, med frykt for fingrene [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] at verden må gå videre.

Flott med ulike seremonier o.l., men ser det ikke nødvendig at vi f.eks. stopper all online simming over Norge, for å ta et sterkt eksempel.

Vi vet at verden går videre, og vi kan regne med at vi får se flere angrep i fremtiden. Spørsmålet er hvordan vi kan skvise dette ned til så få som mulig!

Med vennlig hilsen

Mathias Tangvall

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …