Gjest Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Jeg vil bare kondolere til alle de pårørende til de som var offer for tragedien i USA. Dette mener jeg flere burde mene. uansett om man mente USA fikk som fortjent eller ikke DETTE ER USKYLDIG MENNESKER SOM DØR UANSETT OM DET ER I MIDT-ØSTEN ELLER VESTEN [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter
Fredrik Hoel Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Helt enig med Morten. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [ 13-09-2001: Endret av: Fredrik Hoel ] Siter
Roar Eli Sandøy Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Ditto - en slik handling fortjener ingen respekt, og de som er rammet har min dypeste medfølelse. Siter
Joakim Brestrup Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Helt enig! Selv om vold avler vold, er det her snakk om uskyldige menneskeliv. Siter
SH Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Må bare få uttrykke mine medfølelser , og avsky mot dette som har skjed jeg oxå.. Jeg snakket med en mann fra New York på IRC i går kvell...Han hadde ikke hørt fra søsteren sin, som var i WTC da dette skjedde.. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 14. september 2001 Skrevet 14. september 2001 Folk fra 20 - 30 etage og nedover hadde visst kommet seg ut Siter
Tor Harald Tessem Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Kondolerer jeg også! [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter
Mathias Ganss Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Hei! Ja, slenger meg på! Dypeste medfølelse med alle som ble berørt av dette. Men, må også få sagt, med frykt for fingrene [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] at verden må gå videre. Flott med ulike seremonier o.l., men ser det ikke nødvendig at vi f.eks. stopper all online simming over Norge, for å ta et sterkt eksempel. Vi vet at verden går videre, og vi kan regne med at vi får se flere angrep i fremtiden. Spørsmålet er hvordan vi kan skvise dette ned til så få som mulig! Med vennlig hilsen Mathias Tangvall Siter
Terje Pettersen Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Kondolerer jeg også! gå til denne linken og tenn et lys for de som er rammet av katastrofen Tenn etLys Mvh Terje Pettersen [ 15-09-2001: Endret av: Terje Pettersen ] Siter
Stig Sandnes Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Kondolerer jeg også! Love will win at the end! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Bjørn R. Nyberg Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Har nettopp tent et lys (se linken i tidligere innlegg). Våre tanker går til alle de som har mistet og/eller savner sine kjære. Bjørn Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.