Ivar Skaugstad Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Er det bare jeg som får epelepsianfall av "Surftown" reklamen som dukker opp på siden av og til? Webhotell, jaok.. Jeg fikk det med meg første gangen, men du trenger da søren ikke blinke det oppi ansiktet mitt to ganger i sekundet! :mad: :sick: :eek: :cool: Siter
Stian Lingås Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Hakke opplevd den reklamen ennå Ivar Kommer den midt på skjermen eller helt øverst? Forresten, hvordan går det med hjertet? :grin: Siter
Andreas Nysveen Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Den står øverst og blinker slik at man kan bli litt rar i hodet, og det er en liten fare for at ting ellers blinker i en liten stund etterpå :crazy: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Hakke opplevd den reklamen ennå Ivar Kommer den midt på skjermen eller helt øverst?Forresten' date=' hvordan går det med hjertet? :grin: [/quote'] Da må du være her litt oftere min gode venn. :grin: Hjertet har det meget bra, bare hodet og øynene som får gjennomgå! :whistle: Siter
Johan Clausen Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg bruger FireFox og dens Adblock Plus. Ingen reklamer her Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg bruger FireFox og dens Adblock Plus. Ingen reklamer her Hør hør. Har ikke sett reklame på lenge Siter
Steinar Grindstein Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg bruger FireFox og dens Adblock Plus. Ingen reklamer her Hør hør. Har ikke sett reklame på lenge Helt enig.Har ikke sett reklame her på minst 3 månder :grin: Siter
Marius Sparby Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg bare overser reklamen, og slipper dermed å dynge ned browserne mine med tilleggs-ting. Siter
Alexander Storvig Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg bruger FireFox og dens Adblock Plus. Ingen reklamer her Det der var genialt, takk skal du ha. Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg bare overser reklamen' date=' og slipper dermed å dynge ned browserne mine med tilleggs-ting. [/quote'] ABP er jo knapt synlig, så det argumentet holder ikke . Siter
Marius Sparby Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 ABP er jo knapt synlig' date=' så det argumentet holder ikke . [/quote'] Holder for meg Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Whatever floats your boat :grin: . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.