Skrevet 31. januar 2008 17 år Er det bare jeg som får epelepsianfall av "Surftown" reklamen som dukker opp på siden av og til? Webhotell, jaok.. Jeg fikk det med meg første gangen, men du trenger da søren ikke blinke det oppi ansiktet mitt to ganger i sekundet! :mad: :sick: :eek: :cool:
Skrevet 31. januar 2008 17 år Hakke opplevd den reklamen ennå Ivar Kommer den midt på skjermen eller helt øverst? Forresten, hvordan går det med hjertet? :grin:
Skrevet 31. januar 2008 17 år Den står øverst og blinker slik at man kan bli litt rar i hodet, og det er en liten fare for at ting ellers blinker i en liten stund etterpå :crazy:
Skrevet 31. januar 2008 17 år Forfatter Hakke opplevd den reklamen ennå Ivar Kommer den midt på skjermen eller helt øverst?Forresten' date=' hvordan går det med hjertet? :grin: [/quote'] Da må du være her litt oftere min gode venn. :grin: Hjertet har det meget bra, bare hodet og øynene som får gjennomgå! :whistle:
Skrevet 1. februar 2008 17 år Jeg bruger FireFox og dens Adblock Plus. Ingen reklamer her Hør hør. Har ikke sett reklame på lenge
Skrevet 1. februar 2008 17 år Jeg bruger FireFox og dens Adblock Plus. Ingen reklamer her Hør hør. Har ikke sett reklame på lenge Helt enig.Har ikke sett reklame her på minst 3 månder :grin:
Skrevet 1. februar 2008 17 år Jeg bare overser reklamen, og slipper dermed å dynge ned browserne mine med tilleggs-ting.
Skrevet 1. februar 2008 17 år Jeg bruger FireFox og dens Adblock Plus. Ingen reklamer her Det der var genialt, takk skal du ha.
Skrevet 1. februar 2008 17 år Jeg bare overser reklamen' date=' og slipper dermed å dynge ned browserne mine med tilleggs-ting. [/quote'] ABP er jo knapt synlig, så det argumentet holder ikke .
Skrevet 1. februar 2008 17 år ABP er jo knapt synlig' date=' så det argumentet holder ikke . [/quote'] Holder for meg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.